سیمرغ اخلاق، امید، آگاهی در جشنواره سی ام؛

هنوز خبری از دریافت مجوز برای "قلاده های طلا" نیست

فیلم" قلاده های طلا" با وجود گذراندن آخرین مراحل فنی، تاکنون موفق به دریافت مجوز نشده است.

ابوالقاسم طالبی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم "قلاده های طلا" که در حال گذراندن آخرین مراحل فنی است تا الان مجوز پخش نگرفته است.
وی درخصوص راه نیافتن فیلم" قلاده های طلا" به بخش مسابقه اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه محمد خزاعی "دبیر جشنواره"، تهیه کنندگی فیلم "قلاده های طلا "را به عهده داشته طبق قانون این فیلم به پخش مسابقه راه پیدا نمی کند.
گفتني است، "قلاده های طلا" فیلمی است که با نگاه متفاوت و از یک زاویه جدید به مسائل انتخابات 88 می پردازد، بنا به گفته سازندگان قلاده های طلا این فیلم سیاسی ترین فیلم در تاریخ سینمای ایران است.
از جمله بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی می کنند می توان به امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفی نیا، حمیدرضا پگاه، علی رام نورایی، نیلوفر خوش خلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، ‌اکبر سنگی، مهدی حبابی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسد زاده اشاره کرد.
ابواقاسم طالبی با فیلم" قلاده های طلا" مشهورترین فیلم سیاسی جشنواره امسال در ضیافت بزرگ سینمای ایران با نمایش 78 فیلم که از 12 تا 22 بهمن برگزار می شود، حضور دارد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار