مدير شبكه بهداشت ودرمان شهرستان كهگيلويه خبر داد؛

برخورد قاطع كارشناسان بهداشتي با فروشندگان متخلف

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان كهگيلويه از برخورد قاطع و قانوني كارشناسان بهداشتي با فروشندگان متخلف فراورده هاي تكميلي و تقويتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،دكتر سيد منصور تقوي اظهار داشت: با توجه به مصرف روز افزون فراورده‌هاي تكميلي، تقويتي و استفاده مكرر و روز افزون عموم از اين فراورده‌ها گاها" مشاهده شده كه برخي از فروشگاه‌هاي متخلف اقدام به عرضه و فروش اين فراورده‌ها مي‌کنند.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان كهگيلويه بيان داشت: اهميت اين فراورده‌ها، تنوع در نمونه‌‌هاي عرضه شده، وجود نمونه‌هاي تقلبي و زير پله‌اي از جمله مواردي است که بايد شهروندان در اين خصوص حساس بوده و دقت لازم را در مصرف اين فراورده ها به‌کار گيرند.

وي به همه شهروندان و عموم مردم توصيه کرد تا فراورده‌هاي مورد نياز خود را از داروخانه‌ها و زير نظر پزشك معالج و دارو‌ساز مشاور دريافت و از خريد اين فراورده‌ها از ساير مراكز خودداري کنند.

تقوي عنوان کرد: كارشناسان شبكه بهداشت و درمان شهرستان كهگيلويه با فروشندگان متخلف اين فراورده‌ها برخورد قاطع وقانوني به عمل خواهند آورد.

مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان كهگيلويه تاکيد کرد: فروش شير خشك و فراورده هاي تقويتي كودكان از اهميت بيشتري برخوردار است و فروش اين فراورده‌ها نيز از اين قانون تبعيت مي‌كند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار