امام جمعه تبریز:روابط عمومی،سرفصل تصمیم سازی نهادها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روابط عمومی را سرفصل تصمیم سازی نهادها و بنیادی ترین دانش ارتباطی دانست.

امام جمعه تبریز:روابط عمومی،سرفصل تصمیم سازی نهادهابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،امروز در دیدار مدیران روابط عمومی های سازمانها و نهاد های استان با وی به مناسبت روز ارتباطات گفت : روابط عمومی ها صاحب اندیشه هایی هستند که علم و هنر را در هم می آمیزد.


وی یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی سازمان ها و نهادهای مختلف را انتقال واقعی اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان خود برشمرد و افزود : مسئولان دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف باید از طریق اداره روابط عمومی از وقایع و عملکرد مربوط به مجموعه خود آگاه شوند و به رفع مشکلات اقدام کنند.


امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد : روابط عمومی ها آیینه تمام نمای تشکیلات خود هستند و چنانچه اگر عیب و ایرادی در هربخش از سازمانی وجود داشته باشد ، باید از طریق روابط عمومی به بهترین نحو منعکس شود.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر لزوم پذیرش مشکلات از سوی مدیران مجموعه ها گفت : روابط عمومی ها در انتقال مسایل و مشکلات سازمان ها نقش بسیار مهمی ایفا میک نند و مدیری که علاقه ای به شنیدن مشکلات نداشته باشد خائن است.


وی افزود : مدیری موفق است که به تذکرات و گوشزدهای روابط عمومی توجه داشته باشد و برای رفع کمبودها و مشکلات حرکت کند و در مسیری روشن برای جلب اعتماد مردم گام بردارد.


نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از تعریف و تمجیدهای بی جای مسئولان روابط عمومی ها از مدیران سازمان ها تصریح کرد: روابط عمومی ها و روسای دفاتر مدیرانی که بی اساس از مسئولان تعریف می کنند در واقع برای تخریب همان مسئول قدم بر می دارند.
امام جمعه تبریز افزود: مدیران روابط عمومی با پرهیز از انکار واقعیات، سازمان ها را به طرف شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی هدایت کنند.
وی با تاکید بر ضرورت تکریم مردم و ارباب رجوع توسط مسئولان روابط عمومی و دفتر مدیران گفت : مدیران و روسای سازمان ها در انتخاب مسئولان روابط عمومی خود حساسیت داشته باشند تا رفتار این افراد عملکرد کل مجموعه را زیرسوال نبرد.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه همراهی مردم و در کنار آنها بودن پسندیده ترین اخلاق و آرمان نظام اسلامی است گفت : اقدامات ایجابی مهمتر و تاثیرگذارتر از اقدامات سلبی در جلب و جذب آحاد مردم است و مسئولان روابط عمومی می توانند برای پیشبرد اهداف سازمانی خود این رسالت را به نحو شایسته انجام دهند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید از ظرفیت همه رسانه و خبرگزاری ها به یک میزان استفاده کنند تصریح کرد:روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است ونقشی مهمی در تعیین، شکل دهی و برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌های راهبردی یک سازمان ایفا می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

امام جمعه تبریز:روابط عمومی،سرفصل تصمیم سازی نهادها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.