مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران گفت: ۱۱۶ بازار میوه و تره بار در مدت دو سال برای توان‌یابان مناسب‌سازی شده و می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید راد مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و گسترش ویروس کرونا، وظیفه ما را در خدمت به شهروندان دوچندان کرده است، اظهار کرد: برای اینکه خدمات‌رسانی این سازمان را به تمام سطح شهر گسترش دهیم تا امکان بهره‌مندی از این مراکز برای تمامی شهروندان فراهم شود، عمران و توسعه بازار‌های میوه و تره بار را به عنوان برنامه محوری سال ۹۹ در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با اشاره به اینکه عملیات طراحی و ساخت ۱۷ بازار میوه و تره بار در نیمه اول سال جاری، آغاز شده و شروع طراحی و ساخت ۹ بازار دیگر نیز برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در ساخت بازار‌های میوه و تره بار، علاوه بر تعداد جمعیت ساکن در هر محله، میزان دسترسی ساکنان آن محله به بازار‌های میوه و تره بار محلات همجوار نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

راد با بیان اینکه ۱۱۶ بازار میوه و تره بار در دو سال برای توان‌یابان مناسب‌سازی شده و می‌شود، تصریح کرد: ۶۰ بازار در سال ۹۸ برای سالمندان گرامی، جانبازان و افراد دارای معلولیت، بهسازی شده است و مناسب‌سازی ۵۶ بازار دیگر شامل ۲۶ بازار جدید و ۳۰ بازار قدیمی نیز برای سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با اعلام اینکه بهره‌برداران این سازمان باید بتوانند محصول مورد نیاز شهروندان را فراهم کنند، از توانایی تأمین این محصولات در طول سال برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که فاصله تولید تا مصرف را به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم و بتوانیم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار شهروندان قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.