بهبود ۳۵ درصدی شاخص‌های خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

در ارزیابی دوره‌ای خدمات مشترکین شرکت‌های توزیع برق عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در زمینه خدمات مشترکین پیشرفتی ۳۵ درصدی نسبت به پارسال داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در ارزیابی دوره‌ای خدمات مشترکین شرکت‌های توزیع برق شاخص‌های وصول مطالبات، قرائت کنتور، فروش انشعاب، تست لوازم اندازه گیری و مدیریت مصرف برق مورد پایش قرار گرفت.

امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت برق استان کرمانشاه گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بیش از ۷۸۵ هزار مشترک دارد که حدود ۸۳ درصد از مشترکین آن مشترکین خانگی هستند.

او با اشاره به این موضوع که شرکت توزیع برق استان کرمانشاه توانست تلفات برق در شبکه‌های توزیع را به رقم ۱۳ درصد برساند، افزود: با تلاش مضاعف همکاران این شرکت، مدت زمان خاموشی به ۷۵ صدم دقیقه در روز برای هر مشترک رسیده است.

مرآتی به بهبود ۳۵ درصدی وصول مطالبات در سال اخیر اشاره داشت و ادامه داد: وصول مطالبات ۱۰۰ درصدی این شرکت با استفاده از شیوه‌های جدید قرائت از راه دور، استفاده از سامانه GIS و دستیابی به کنتور‌های هوشمند، امکان مانیتورینگ مامورین قرائت و پیاده سازی طرح ملی قبض سبز امکانپذیر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه جهت تست لوازم اندازه گیری و مدیریت مصرف برق در زمان پیک بار از کمک شایان راه اندازی مرکز پایش فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی سخن گفت و افزود: برقراری ارتباط دو طرفه و مدیریت بار در کنتور‌های هوشمند، قرائت کنتور‌ها و پایش مصرف مشترکین همکار در طرح‌های کاهش پیک و مانیتورینگ این کنتور‌ها در این مرکز انجام می‌شود.

مرآتی به فعالیت‌های حوزه لوازم اندازه گیری اشاره کرد و گفت: پارسال برای ۸۴۰ مشترک در مجتمع‌های تجاری سطح استان پروژه کنتور‌های هوشمند (AMI) اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

او به اجرا و بهره‌برداری پروژه کنتور‌های هوشمند جهت مشترکین دیماندی به تعداد ۵۴۰۰ اشتراک اشاره کرد و افزود: اجرا و بهره‌برداری ۵۰ اشتراک پروژه کنترل‌های اسمارت کلاستر جهت بازارچه‌های مرزی از دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار