سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات ملی کمیکار در بابلسر

یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار در رشته مهندسی شیمی از امروز در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا اسفی لار مدیراجرایی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار گفت : در این مسابقات 35 تیم از دانشگاهها ،موسسات آموزش عالی و مدارس سراسر کشور در دو گروه دانشجویی و دانش آموزی با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار لیگ اصلی، آزاد، پوستر و ایده برتر برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ساخت ماشین با استفاده از سوخت پاک است.

مدیراجرایی یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار گفت : شرکت‌کنندگان این رقابت باید خودروهایی بسازند که در ساخت آن از هیچ باتری تجاری و سوخت فسیلی استفاده نشده و با نیروی آب یا ماده شیمیایی سازگار با محیط زیست حرکت کند .

در پایان این رقابت دو روزه 3 تیم از لیگ اصلی ، 2 تیم از لیگ آزاد ، 3تیم از طراحی پوستر و یک تیم از ایده برتر به عنوان تیم های برتر معرفی و به مسابقات جهانی کمیکار 2017 که در مالزی برگزار می شود اعزام می شوند.

یازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار امروز و فردا در پردیس دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می شود و 19 نفر از کمیته داوری استادان و دانشجویان ، این مسابقات را داوری می کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.