کرمان؛

مسابقه ماشین های شیمیایی کرمان به علت بروز حادثه ناتمام ماند.

چهارمین دوره مسابقات ماشین های شیمیایی( کمیکار) که صبح امروز در یکی از مدارس شهر کرمانباحضور دانش آموزان در حال برگزاری بود که به دلیلبروز حادثه ناتمام ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، شکوه سلجوقی مدیر خانه شیمی با اشاره به اینکهدر این دوره از مسابقات 122 تیم از سراسر استان شرکت کردند گفت : هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی دانش آموزان با واکنش های شیمیایی ، مواد پرخطر و تحقیق و پژوهش است.

اما بعد از مدتی از شروع مسابقات به علت سهل انگاری یک دانش آموزکه ماشین خود را خارج از زمان برگزاری مسابقهو بدون هماهنگی با کارشناسان به کار انداخته بود حادثه ای رخ داد که سبب مجروح شدن 2 دانش آموز و قطع انگشت پای یکی از دو مصدوم شد.

ملایی مدیر دبیرستان پسرانه علامه حلی که میزبان این مسابقات بود گفت : با اینکه داوران این مسابقه کارشناسان ماشین های شیمیایی بودند و استاندارد و بی خطر بودن ماشین ها را تایید می کردند اما ناهماهنگی دانش آموز با داورموجب بروز این حادثه شد.

وی افزود : اگر کارشناسان این ماشین را بازدید می کردند اجازه ی شرکت در مسابقه را نمیدادند.مدیر مدرسه در پایان گفت : دانش آموزانی که مصدوم شدند در حال حاضر در بیمارستان مهرگان تحت مداوا هستند و انگشت پای دانش آموز درحال پیوند می باشد.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.