اصفهان؛

مقام نخست دانشگاه نجف آباد در فعالیت‌های پژوهشی

دانشگاه فنی و حرفه ای نجف آباد با اختلاف چشمگیری در بین دانشگاه‌های فنی و حرفه ای سراسر کشور رتبه نخست فعالیت‌های پژوهشی را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سمیه نجف‌آباد اظهار داشت: ‌بر اساس اعلام رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه سمیه نجف‌آباد توانست با اختلاف بسیار زیاد در بین دانشگاه‌های منطقه 7 و همچنین دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای سراسر کشور در زمینه پژوهش اول شد.

الهام ایمانیان یکی از افتخارات این دانشگاه در سال گذشته را، راهیابی فاطمه احمدی به المپیاد طراحی مد و هم چنین کسب رتبه ششم دانشجویان در مسابقات ماشین های شیمیایی (کمیکار) عنوان کرد.

وی در ادامه افزود:در مسابقات رباتیک خانه کارگر کشور نیز فنی‌ترین ربات مسابقات از این دانشگاه انتخاب و در مسابقه آسیایی دانشگاه شریف تهران راه یافت.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سمیه نجف‌آباد تصریح کرد:هم اکنون حدود 180 مرکز آموزش عالی فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد که به 10 منطقه تقسیم ‌شده‌اند و دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران نجف‌آباد با استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد هم گروه است.

وی در پایان تعداد دانشجویان این مرکز را حدود 2 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر184 استاد عضو هیات علمی به تدریس این دانشجویان مشغول‌اند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.