سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بخش عمده ناکارایی‌ها بر عهده مجلس است

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: ما یک مجلسی داریم که در رأس امور است و اگر ناکارایی وجود دارد بخش عمده آن بر عهده مجلس است.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمایت اصلاح‌طلبان از دولت آقای روحانی در زمان انتخابات، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از دولت و خود آقای روحانی حمایت کردند، زیرا با توجه به شرایط و گزینه‌های پیش رو چاره‌ای جز این انتخاب نداشتند.

او افزود: آقای روحانی به تنهایی مسئول اتفاقاتی که در کشور رخ داده است نیست؛ یعنی رئیس جمهور نباید پاسخ تمام ناکارایی‌ها و نارسایی‌ها را بدهد.

دبیرکل حزب اسلامی کار تاکید کرد: ما یک مجلسی داریم که در رأس امور است و اگر ناکارایی وجود دارد بخش عمده آن بر عهده مجلس است؛ البته هرکسی در رابطه با هر موضوعی به اندازه اختیاراتی که دارد باید مسئولیت بپذیرد.


بیشتر بخوانید: مردم تهران به سرلیستی قالیباف اقبال دارند/ اصلاح طلبان به دلیل شرمندگی از عملکرد خود نیامدند


کمالی اضافه کرد: همچنین آقای روحانی هیچ زمانی ادعا نکرده است که من اصلاح‌طلب هستم و تفکرات خودش را هم اصلاح‌طلبانه ندانسته است زیرا از همان اول گفته بود که من در یک جریان میانه هستم.

او اظهار کرد: اگر بخواهیم انتخابات درست و منطقی داشته باشیم باید شرایط برگزاری انتخابات آزاد و درست را فراهم کنیم؛ همچنین مجلس و دولت از نظر کارآمدی و ناکارامدی بر یکدیگر اثر می‌گذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصلاح طلبان ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.