کمالی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حزب اسلامی کار در هیچ یک از جلسات شورای عالی اصلاح طلبان شرکت نکرده است

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در هیچ یک از جلسات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شرکت نکردیم اما حضور در این نهاد برای انتخابات بستگی به شرایط کاری حزب دارد.

در هیچ یک از جلسات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شرکت نکردیمحسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد حضور در نهاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: در هیچ یک از جلسات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شرکت نکردیم اما حضور در این نهاد برای انتخابات بستگی به شرایط کاری حزب دارد.

او با اشاره به ارائه لیست و انتخاب نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: ابتدا باید ببینیم چه کسانی برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، اما در حال حاضر لیستی تعیین نشده است و بعد از تاییدصلاحیت‌های شورای نگهبان راجع به لیست بحث می‌شود.


بیشتر بخوانید: از اعتراضات و مطالبات به حق مردم حمایت می‌کنیم/ اغتشاش و اغتشاشگران محکوم هستند


با اشاره به اظهارات رهبرانقلاب مبنی بر عدم ورود افراد ضعیف به عرصه انتخابات، اظهار کرد: معتقدم صحبت‌های رهبری درمورد عدم ورود افراد ضعیف به عرصه مدیریتی و انتخابات مجلس کاملاً درست است.

فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: به لحاظ شرعی وقتی شخصی توانایی انجام کاری را ندارد، نباید مسئولیت آن را بپذیرد و این مسئله باعث کارآمدی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار