خوزستان//مدیر تولید شرکت نفت؛

شناسایی صنعتگران توانمند داخلی در نمایشگاه حفاری

مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: کارشناسان این شرکت ضمن بازدید از نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری، صنعتگران داخلی در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت را شناسایی و توان آنان را ارزیابی می‌‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛عبدالامیر حویزاوی در بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این گونه نمایشگاه‌ها از طریق تامین قطعات و تجهیزات موردنیاز در پایداری تاسیسات و تجهیزات بسیار اثرگذار است.
وی اضافه کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم اکنون حدود 700 پروژه در ارتباط با احداث و توسعه تاسیسات مرتبط با تولید و پشتیبانی از تولید نفت و گاز در دست اجرا دارد که تامین قطعات و تجهیزات از منابع داخلی، سبب شتاب بخشی به اجرای آنها می‌شود.
حویزاوی با اشاره به توسعه دو کارخانه فرآورش نفت نمکی در محدوده عملیاتی این شرکت گفت: در اجرای این پروژه‌ها که در آستانه راه‌اندازی قرار دارند، از توان متخصصان داخلی استفاده شده و بخش عمده‌ای از تجهیزات این واحدها ساخت داخل است.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از متولیان برپایی نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در هم افزایی صنعتگران و شرکت‌های نفتی و افزایش توان سازندگان داخلی بااهمیت باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.