با حضور در مدرسه علوي انجام شد؛

تجديد بيعت كاركنان نيروي هوايي ارتش با آرمان هاي امام خميني (ره)

در آستانه روز نيروي هوايي، جمعي از فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي ارتش با حضور در مدرسه علوي با آرمان هاي امام راحل تجديد پيمان كردند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، پرسنل نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران عصر ديروز (سه شنبه) با حضور در مدرسه علوي تهران در خيابان "ايران" خاطره بيعت تاريخي با حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در جريان حضور كاركنان نيروي هوايي ارتش در مدرسه علوي تهران اظهارداشت: روز بيعت تاريخي كاركنان نيروي هوايي ارتش با امام خميني(ره) يكي از شكننده ترين ضربات بر پيكر رژيم شاهنشاهي بود كه به حق مي توان از آن به عنوان ايام الله ياد كرد.

امير سرتيپ خلبان عزيز نصير زاده افزود: بهمن سال 1357 تجلي وفاداري پرسنل نيروي هوايي با آرمانهاي امام خميني(ره)، انقلاب اسلامي و نبرد اين نيرو عليه متجاوزان است.

وي ادامه داد: در نوزدهم بهمن ماه سال 1357 جمع كثيري از پرسنل نيروي هوايي ارتش كه به ارزشهاي اسلامي و خواسته هاي بحق مردم باور داشتند و اين امر در ضميرشان ريشه داشت با اقدامي متحورانه با لباس رسمي در مدرسه علوي تهران حضور يافتند و وفاداري خويش را با امام و آرمانهاي اسلامي اعلام كردند.

معاون نيروي هوايي ارتش اظهارداشت: اين نيروهاي مسلمان، متعهد و انقلابي برغم اين كه يك سازماندهي ريشه دار آنها را به رژيم وابسته پهلوي متصل كرده بود در عمل ثابت كردند كه بخشي از مردم هستند و شجاعانه به جمع وسيع و ميليوني انقلاب پيوستند.

امير سرتيپ نصير زاده خاطرنشان كرد: افتخار براي پرسنل شجاع و فداكار نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران همين بس كه امام خميني (ره) از اين نيرو به عنوان سربازان حضرت بقيه الله (عج) ياد كردند و فرمودند' درود بر شما كه قدر نعمت را دانستيد و به قرآن پيوستيد'.

وي افزود: پيوند ذاتي فرزندان ايران زمين با مرجعيت ديني از يك سو و لمس بيش از پيش استثمار منابع مادي، فرهنگي و فكري در كنار مستشاران خارجي كه اراده و خلاقيت و ابتكار را از بدنه نيروي هوايي سلب كرده بود باعث شكل گيري انديشه هاي استقلال طلبي در سطوح مختلف نيروي هوايي شد.

امير سرتيپ نصير زاده ادامه داد: اين در حالي بود كه هيچ يك از كارشناسان نظامي داخلي و خارجي نمي توانست تصور كند كه نيروي هوايي با توجه به برخورداري از امكانات و آموزشهاي خارجي و انس آنها با مستشاران خارجي و فرهنگ غربي حتي پس از پيروزي انقلاب اسلامي در پيشگاه امام (ره) سرتعظيم فرود آورند.

وي گفت: با پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي كاركنان نيروي هوايي ارتش از قيد وابستگي و فرمانبري از مستشاران آمريكايي رهايي يافته و زندگي و هويت مستقل پيدا كردند.

معاون نيروي هوايي ارتش اضافه كرد: پرسنل فداكار و سلحشور نيروي هوايي ارتش در طول دوران دفاع مقدس رشادتهاي كم نظيري را از خود نشان دادند و حماسه هاي پرشكوهي را آفريدند.

امير سرتيپ نصير زاده خاطرنشان كرد: پرسنل نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز نيز در آمادگي كامل براي دفاع از كيان نظام اسلامي و انقلاب هستند./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار