پيام تبريك سازمان بسيج مستضعفين به امام خامنه اي:

اين انتخابات فتح المبين جنگ نرم بود/ ملت آماده «الي بيت المقدس» است

در بخشي از پيام تبريك سازمان بسيج مستضعفين به رهبر انقلاب آمده است: حضور آگاهانه در انتخابات دوازده اسفند، عمليات فتح المبين ملت ايران در جنگ نرم بود.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، متن پيام تبريك سازمان بسيج مستضعفين به رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت پيروزي بزرگ ملت ايران در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به شرح زير است:

محضر مبارك ولي امر مسلمين امام خامنه اي دام ظله العالي

سلام عليكم

انّا فَتحنا لكَ فتحاً مُبينا

زبان و قلم قاصر است از شكر نعمت بي بديل ولايت، نعمتي كه به بركت آن، ملت ما كرامت يافت و به اوج عزت و سروري آزادگان رسيد. و آفرين بر ملت خداجوي ايران كه در بصيرت و استقامت، گوي سبقت را از همه جوامع ربوده و با استمرار حضور خستگي ناپذير در همه صحنه هاي مورد نياز، بيني مستكبران و شقي ترين جباران تاريخ را به خاك ماليده است. داشتن امامي چنين استوار را به ملت شريف ايران و نعمت وجود چنين ملتي را كه با حضوري درخشان، سيلي سختي را بر چهره استكبار نواختند؛ به حضرتعالي تبريك مي گوييم.

حضور آگاهانه در انتخابات دوازده اسفند، عمليات فتح المبين ملت ايران در جنگ نرم بود و ملت بسيجي ايران آماده است تا فرمان عمليات الي بيت المقدس را از ولي امر خود دريافت كند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار