حمایت مجری بی بی سی از برهنگی شکست خوردگان تحریم انتخابات

سیاوش اردلان : این مبارزه در بلند مدت جواب می دهد! + سند

کارمندان بی بی سی که دیگر انحرافات اخلاقی شان بر کسی پوشیده نیست ، این بار از برهنه شدن تحریم کنندگان انتخابات حمایت کردند.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران ، پس از شکست تحریم کنندگان انتخابات که با حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای شکل گرفت ،یاس و نا امیدی بر اردوگاه دشمن چنان سایه انداخته که رفتارهای غیر متعارفشان باعث تمسخر و استهزاء دیگراپوزوسیون را فراهم کرده است .

 در این میان رفتار حمایت آمیز مجری بی بی سی رسانه تحت امر ملکه از برهنه شدن برخی زنان اردوگاه ضد انقلاب و تلاش برای ترغیب دیگران به این مساله قابل توجه بوده است .


سیاوش اردلان که سابقه رفتارهای نابهنجارش و انتشار مطالب غیر اخلاقیش را بارها کارمندان ایرانی در شبکه های اجتماعی خارجی شاهد بوده اند ، این بار پس از آنکه مطلب حمایت آمیزش از مبارزات اینچنینی حتی مورد اعتراض دیگر افراد  ضد انقلاب قرار می گیرد ، سعی کرده است که این روش را با نمونه های خارجی آن مقایسه کرده و در انتها گفته است : این مبارزه یک پروسه تدریجی است که در طولانی مدت نتیجه می دهد !!!

این حرکت به اصطلاح مبارزاتی مجری برنامه نوبت شمای بی بی سی با دلخوری و ناراحتی دیگر ضد انقلاب ها همراه بوده است و برخی را با واکنش هایی چون فحاشی به اپوزیسون  که  با چنین روشهای به اصطلاح روشنفکری شان آبروی هر مبارزه ای را برده اند وا داشته است !

باشگاه خبرنگاران تا دقايقي ديگر خبر تكميلي را در سايت خود منتشر خواهد كرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار