مشهد/ مدير كل شركت هاي رجاء كشور:

بيش از 2 ميليون بليت قطار تا پايان تعطيلات به فروش مي رسد

مدير كل شركت هاي رجاء كشور گفت: پيش بيني مي‌شود كه تا پايان تعطيلات امسال بيش از 2 ميليون بليت قطار به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد اطلاع رساني ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي نوروزي خراسان رضوي، ناصر بختياري اظهار داشت: با توجه به شروع موج دوم سفرهاي نوروزي و اقبال عموم مردم به استفاده از قطار پيش بيني مي شود كه تا پايان تعطيلات نوروز امسال بيش از 2 ميليون قطعه بليت فروش شود.

مدير كل شركت هاي رجاء كشور در پاسخ به سوالي در ارتباط با افزايش ظرفيت شركت هاي رجاء در سال جاري گفت: امسال تعدادي واگن خريداري مي شود كه به ظرفيت ناوگان ريلي كشور افزوده مي شود علاوه بر اين در نظر داريم كه 33 سالن جديد كه بخش قابل توجهي از آن به مشهد اختصاص مي بايد به بخش ناوگان ريلي كشور افزوده شود.

بختياري در ادامه افزود: همچنين سعي مي كنيم تعداد 20 دستگاه واگن از نوع واگن هاي پلور سبز در 6 ماهه نخست امسال به ناوگان ريلي كشور افزوده شود.

وي در ارتباط با ارتقاي خدمات ارائه شده به مسافران ناوگان ريلي در سال جديد خاطر نشان كرد: بي شك ارتقاي ارائه خدامت به مسافران در حوزه ناوگان ريلي از جمله موارد مهم و در دستور كار است كه براين اساس آموزش مهمانداران و كادر فني حوزه ناوگان ريلي نيز از ديگر برنامه هايي است كه به منظورارتقاي خدمات در حال اجرا است.

مدير كل شركت هاي رجاء كشور در خاتمه كاهش زمان تاخير از مبدا و در طول مسير را از ديگر برنامه هاي حوزه ناوگان حمل ونقل ريلي كشور عنوان كرد/س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.