دي متئو:

موفقيت هاي تيم را مديون شاگردانم مي دانم

در آستانه رقابت يك چهارم نهائي از چهارچوب رقابت هاي ليگ قهرماني اروپا يسن چلسي و بنفيكا ، روبرتودي متئو مربي موقت تيم فوتبال چلسي گفت: تنها به برد تيمش فكر مي كند و نه چيز ديگر .

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

و به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز ، اين مسابقه درست همزمان با گذشت اولين ماه از اخراج ويلاش بوآش سرمربي پيشين اين تيم است دي متئو كه از آن تاريخ مربي گري تيم را برعهده دارد، بازي هاي ديدني و نتايجي درخشان را براي تيم رقم زده است اين موضوع افكار همگان را در ارتباط با اينكه وي مي تواند به سرمربي دائم چلسي نيز ارتقا درجه پيدا كند برانگيخته است.

6 برد و 1 مساوي تنها در 7 بازي ،نتيجه ي تلاش بي وقفه ي وي در چلسي است. رقمي كه قطعا در بازي امشب آنها در مقابل بنفيكا ، رو به افزايش مي گذارد مگر آنكه حادثه اي غير عادي روند كاميابي هاي چلسي را به مخاطره بياندازد.

دي متئو در اين ارتباط سكوتي مطبوعاتي اتخاذ كرده است و مي گويد : من بايد برنده ي مسابقات باشم همين شغل من اين خرفها را نمي شناسد و فقط نتيجه است كه مهم است نه چيز ديگر .

اين در حالي است كه كارشناسان معتقدند با وجود نتايج درخشان كسب شده توسط وي قطعا فكر شغلي دائم در چلسي به ذهن وي نيز خطور كرده است همانطور كه مدت هاست بين همگان موج مي زند .

دي متئو در واقع روياي آبي پوشان را براي بدست گرفتن كاپ قهرماني بسيار شدني تر كرده است و اين در حالي است كه وي در كمال فروتني اعتبار تمام اين موفقيت ها را پاي شاگردانش مي گذارد و مي گويد : من تمام وقتم را بر روي آماده سازي آنها مي گذارم و آنها نيز جواب زحمات من را به خوبي مي دهند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار