بي باك:

نسبت به داشته هايمان اوزان آسيايي را انتخاب كرديم

مربي تيم ملي تكواندو اميد معتقد است، نسبت به داشته ها و پتانسيل تكواندو آسيا اوزان اعزامي تيم ملي اميد را براي حضور در پيكارهاي قهرماني آسيا گزينش كرده ايم.

مهدي بي باك در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

با بيان اين مطلب اظهار داشت: عملكرد هيچ يك از تكواندوكاران در پيكارهاي بين المللي هلند كه حكم انتخابي تيم ملي اميد را داشت، بد نبود اما بايد براي انتخاب تركيب اصلي تيم و اوزان اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا همه جوانب را مدنظر بگيريم.

وي افزود: اردوهاي تيم ملي تا 14 ارديبهشت ادامه دارد و 15 ارديبهشت زمان اعزام تيم ملي به مسابقات قهرماني آسيا در ويتنام اعلام شده است، با اينكه مسابقات آسيايي از 15تا 22 ارديبهشت برگزار مي شود اما زمان مسابقات بزرگسالان 20تا 22 ارديبهشت است بنابراين چندان راغب نيستيم زودتر راهي ويتنام شويم و ترجيح مي دهيم برنامه اصلي تمرين تيم را در تهران داشته باشيم.

بي باك در مورد نتايج تيم ملي اميد در مسابقات بين المللي هلند و نحوه انتخاب نفرات گفت:‌ حسين تاجيك در تمام اردوها و مسابقات انتخابي تيم ملي حضور داشته و با توجه به عملكرد خوبش در مسابقات هلند قرار است وي در وزن هفتم مبارزه كند.

تاجيك بازيكن وزن هشتم بوده اما با توجه به اينكه يك و نيم كيلوگرم پايين تر از وزن هشتم قرار داشت با اين شرايط از حضور وي در وزن هفتم بهره مي بريم. در مورد عملكرد كورش رجلي نظري نمي دهم زيرا وي در تركيب تيم اميد قرار نداشته است.

حسين بيات در وزن اول با انيكه دراردوها خوب بود اما در هلند انتظارات را برآورده نكرد و اميدوارم در آينده موفق باشد.

وي افزود: داود عبدالرضايي و رضانادريان در وزن سوم هر دو به يك تكواندوكار انگليسي بازي را واگذار كردند. عبدالرضايي با اينكه از حريفش پيش بود با يك ضربه غافلگير شد و با فاصله امتيازي كم بازي را باخت و مدال برنز گرفت. نادريان هم با مصدوميت زانو در بازي فينال نقره گرفت.

فرزاد ذوالقدري در وزن پنجم نتيجه خوبي گرفت و سه برد داشت: بهزاد ايلخاني در وزن ششم به حريفي از انگليسي باخت اما كادر فني روي اين بازيكن حساب ويژه اي باز كرده بود اما مجبوريم بهترين تيم را راهي مسابقات آسيايي كنيم و با اين شرايط مسعود حجي زواره براي اين وزن انتخاب شد.

بي باك تصريح كرد: احمد محمدي در وزن هفتم قبل از رقابت هاي هلند در مسابقات انتخابي ارتش ها دچار پارگي مختصر رباط زانو شده بود و در همان بازي نخست در هلند باخت از همان ابتداي مسابقات هلند مي دانستيم محمدي نمي تواند خوب مسابقه دهد بنابراين ترجيح داديم حجي زواره در هلند دروزن هفتم مبارزه كند.

مربي تيم ملي اميد گفت: در هر صورت با توجه به شرايطي كه كادر فني تيم ملي اميد مدنظر داشت آن چيزي كه از بازيكنان انتظار داشتيم و با توجه به پتانسيل موجود تركيب اصلي تيم انتخاب شده است، در حال حاضر هم همه ورزشكارن اردونشين شرايط مناسبي دارند و در كنار هم تمرينات خوبي را پيش مي برند و براي روز مسابقات اصلي به بهترين وضعيت خود مي رسند.

گفتني است: تيم ملي تكواندو اميد نماينده ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا بوده و ايران طي دو دوره گذشته اين مسابقات قهرماني شده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.