سردار سلامي:

حمایت از تولید ملی در رسیدن به مرز مطلق خودکفایی از اهداف سپاه پاسداران است

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: اهداف سپاه پاسداران همواره بر اين اصل استوار است كه شعار حمايت از توليد ملي و رسيدن به مرز مطلق خودكفايي محقق شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي كل سپاه پاسداران؛ سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در حاشيه مراسم بزرگداشت سيزدهمين سالگرد شهادت امير سپهبد صياد شيرازي و 110 تن از فرماندهان شاخص دفاع مقدس با بيان اينكه تصويري كه از اين شهيد والامقام در ذهن باقي است تصوير انساني وارسته، دوستدار مكتب اهل بيت، شجاع و شهادت طلب است اظهار داشت: صياد شيرازي پيرو واقعي ولايت، خودساخته، اهل تدبير و هوشمند بود كه با توان و قدرت تصميم گيري به موقع براي لحظات و بحران‌هاي سخت آفريده شده بود.
وي افزود: ايشان تمامي زندگي خود را در راه جهاد و مبارزه براي حفظ اسلام و استقلال كشور گذاشت و سرانجام در راه عهد و پيمان خود به شهادت رسيد .
جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه در خصوص نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال "توليد ملي ،حمايت از كار و سرمايه ايراني" و برنامه‌هاي سپاه در اين باره اظهار داشت: اهداف سپاه پاسداران همواره بر اين اصل استوار است كه شعار حمايت از توليد ملي و رسيدن به مرز مطلق خودكفايي محقق شود.
وي افزود: گسستن تمامي بندهاي وابستگي از بيگانگان در تمامي زمينه‌ها چه در پشتيباني‌هاي عمومي و هم در تجهيز و تسليح، همواره مورد توجه سپاه قرار گرفته و امسال نيز به طور جدي به آن پرداخته مي شود.
سردار سلامي، اين نامگذاري را ايده آرماني و مقدس رهبر معظم انقلاب و انديشه هاي حضرت امام (ره) كه متكي بر استقلال و خودكفايي ايران اسلامي است خواند و گفت: اين خودكفايي در تمامي حركات سپاه پاسداران ظهوري الگووار داشته و سپاه براي همين منظور برنامه ريزي داشته و در اين مسير گام برمي‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار