به سرپرستي اميد داورزني؛

عمر جاودان گروه «اميد مهر» در تالار انديشه

گروه موسيقي "اميد مهر" به سرپرستي و آهنگسازي اميد داورزني، 29 ارديبهشت خرداد ساعت 20 در دو بخش ملي و ميهني و بخش عارفانه و عاشقانه در تالار انديشه حوزه هنري روي صحنه مي‌رود.

اميد داورزني سرپرست، آهنگساز و نوازنده سنتور گروه موسيقي اميد مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: اين كنسرت در دو بخش ملي و ميهني و بخش عارفانه و عاشقانه برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: در بخش ملي و ميهني قطعه هايي همچون نويد، بوي پيراهن يوسف، با شعري از «هوشنگ ابتهاج»، «چهار مضراب»، «وطن، سراي من» با شعر خودم و بهروطن با شعر خودم در  دستگاه راست پنجگاه اجرا مي‌شود و در بخشي از كنسرت، من همنوازي سنتور را همراه با يكي از كودكان سندرمي، براي مخاطبان اجرا مي‌كنم.
داورزني اظهار داشت: در بخش عارفانه و عاشقانه قطعه هايي همچون همنشيني با شعر مولانا، هم پرواز با شعر خودم، سلانه، براساس اثر آ‌فتاب حسين عليزاده ، عمر جاودان با شعر حافظ، خزان اثر استاد پرويز مشكاتيان و تصنيف سيب با شعري از حميد مصدق و در مايه هاي شور و بيات ترك اجرا مي شود.
وي تصريح كرد: خوانندگي بخش ملي و ميهني برعهده عليرضا عابدي و بخش عارفانه و عاشقانه برعهده علي سهيلي فر است.
وي خاطرنشان كرد: مينا اصحابي و پيمان قديري نوازنده كمانچه، مرتضي فتحي كمانچه آلتو، سعيد فهيمي ني، مجيد خوشبختي دف و دهل، حميد داورزني تنبك، گلنوش ملايري سنتور بم، حميد خوشبختي قانون، امير علي خوشبختي بربط، حامد علي ناجي رباب و اميد خسروي به عنوان نوازنده تار، از جمله اعضاي گروه اميد مهر هستند.
گفتني است، كنسرت گروه اميد مهر 29 خرداد ساعت 20 تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار