آماده باش ۵۰۰ نیرو برای جمع اوری دست فروشان اطراف حرم امام (ره)

معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 100 خودرو با 500 نیرو اقدام به جمع‌آوری دست‌فروشها در اطراف حرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی عبداللهی  گفت : 100 خودرو با 500 نیرو اقدام به جمع‌آوری دست‌فروشها در اطراف حرم می‌کنند.
وی بحث جمع‌آوری دست‌فروش‌ها در اطراف حرم اشاره کرد و گفت: با این افراد برخورد کرده اما با رفتار خوب و سعه صدر اقدام به جمع‌آوری دست‌فروشان خواهیم کرد. معاون خدمات شهری شهرداری تهران بابیان اینکه مناطق 22 گانه در این زمینه همراه شرکت ساماندهی مشاغل شده‌اند، گفت: 100 خودرو با 500 نیرو اقدام به جمع‌آوری دست‌فروشها در اطراف حرم می‌کنند.
عبداللهی با اشاره به اینکه پهنه‌بندی‌های لازم انجام شده است گفت: با سراکیپ مربوطه کار رامدیریت می‌کنم. وی با بیان اینکه از امروز کار آغاز می‌شود، گفت: تا پایان مراسم فعالیت ادامه دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: بساط این افراد راتحویل گرفته صورتجلسه می‌کنیم و به آنها قبضی داده و بعد از پایان مراسم وسایل‌شان را تحویل می‌دهیم. وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه گل‌فروش در جاده منتهی به بهشت‌زهرا زیاد است، گفت: ساماندهی کرده‌ایم که مشکلی ایجاد نشود.
عبداللهی با بیان اینکه برای صنف گل‌فروشی‌ها جایگاهی در نظر گرفته شده است گفت: در مسیر بزرگراه صالح‌آباد بطور کامل گلفروشها ساماندهی شده‌اند.
 وی همچنین در بخش دیگر سخنانش از جمع‌آوری متدکیان خبر داد و گفت: این کار با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری تهران انجام می‌شود ./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار