لیبرمن: آمریکا از پاکستان عذرخواهي كند تا ما از تركيه معذرت بخواهيم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که معذرت خواهی تل آویو از ترکیه به دلیل کشتن 9 شهروند ترک در حمله به کشتی كمك رساني غزه، بدون عذرخواهی آمریکا از اسلام آباد به دلیل کشتن 24 نظامی پاکستانی بی معنی خواهد بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازروزنامه حریت، "آویگدور لیبرمن" ادامه داد: تا زمانیکه آمریکا از پاکستان معذرت خواهی نکند، تل آويو هم از ترکیه معذرت خواهی نمی کند.

لیبرمن  گفت : پاکستان خواستار معذرت خواهی آمریکاست و واشنگتن می گوید که چنین چیزی امکان پذیر نیست. بنابراین چه دلیلی دارد که آمریکا به ما فشار بیاورد تا از ترکیه معذرت خواهی کنیم.

لیبرمن در ادامه افزود : نظر تل آويو در مورد ماجرای ماوی مرمره تغییبر نکرده و تل آویو استفاده از نیروی نظامی را برای دفاع از خود امری قانونی می داند.  

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی گفت : در مورد ماوی مرمره حق با ما بود و با وجود فشارها شما به دلیل انجام کاری که درست بوده و حق نیز با شما بوده معذرت خواهی نمی کنید.

ترکیه خواستار معذرت خواهی رژیم صهیونیستی به دلیل کشته شدن 9 شهروند ترک در حمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی های حامل کمک های انسان دوستانه به غزه است اما تل آویو تا کنون از انجام این کار خودداری کرده است.

این سخنان لیبرمن در واکنش به اظهارات چند روز قبل واشنگتن که خواستار عادی شدن روابط آنکارا-تل آویو و همچنین معذرت خواهی اسرائیل از ترکیه شده بود ایراد می شود.

پاكستان امروز باز هم خواستار عذرخواهي واشنگتن شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار