نظر به اهميت حضور ايران در نمايشگاه هاي بين ‏المللي گردشگري و معرفي ظرفيت‏هاي متعدد گردشگري کشور به مقاصد هدف، سه اولويت براي حضور در اين عرصه تعيين شده است...

لادن جعفري تهراني مدير کل دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغاتدر گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين در گروه اولويت نخست، 16 نمايشگاه بين‏ المللي انتخاب شده‏اند؛ افزود: نمايشگاه‏ هايي چون ITE هنگ کنگ، BITE پکن چين، FITUR مادريد اسپانيا، EMITT استانبول ترکيه، ATM دبي امارات و غيره به منظور حضور و معرفي ظرفيت‏هاي گردشگري کشور در سطح بين‏الملل، انتخاب شده ‏اند.

مدير کل دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات همچنين گروه اولويت دوم نمايشگاه‏ هاي بين‏ المللي منتخب را 10 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: نمايشگاه ‏هايي چون RIYAD TRAVEL رياض عربستان، MITE کوالالامپور مالزي و ITF تايپه، تايوان در گروه اولويت دوم انتخاب شده‏ اند.

تهراني در ادامه همچنين به ليست نمايشگاه‏ هاي اولويت سوم سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اشاره کرد و گفت: در اين گروه نيز 8 نمايشگاه از جمله UITT کيف اکراين، KITF آلماتي، قزاقستان و نيز TTF هندوستان تا ماه ژانويه براي معرفي بسترهاي مساعد گردشگري کشور به جهانيان، انتخاب شده‏اند.

وي در پايان به نحوه گزينش نمايشگاه‏هاي مذکور از سه ليست اولويت‏ بندي شده اشاره کرد و گفت: نمايشگاه‏ هاي گردشگري بين‏ المللي بر مبناي ميزان اهميت و قرار داشتن در ليست اولويت بازارهاي هدف گردشگري کشور انتخاب شده ‏اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار