اصفهان/

تشویق مهم‌ترین عامل در پژوهش‌های دینی است

محقق و پژوهشگر برتر حوزه علمیه اصفهان گفت: تشویق عامل مهمی در رشد امور پژوهشی حوزه علمیه اصفهان خواهد بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اصفهان، مهدی باقری سیانی ظهر امروز به مناسبت برگزاری کرسی آزاداندیشی پژوهش در حوزه علمیه اصفهان که در مدرسه صدر برگزار شد، با اشاره به وجود آثار اندیشمندان قدرتمند شیعه در استان اصفهان اظهار کرد: جایگاه معاونت پژوهشی حوزه علمیه اصفهان در نشر ماندگار و احیای این آثار باید قدرتمند و مشخص باشد.

وی با بیان اینکه زمان زیادی لازم است تا دوباره شاهد ظهور قلم‌های قدرتمندی مانند قلم سید شفتی، علامه محمد تقی مجلسی و فاضل هندی باشیم، تاکید کرد: بسیاری از آثار موجود فعلی نیز در زوایای فراموشی قرار گرفته‌اند که معاونت پژوهشی حوزه علمیه اصفهان شایسته است به این نکته توجه ویژه داشته باشد.

محقق و پژوهشگر برتر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به زحمات معاونت پژوهشی حوزه علمیه در انجام وظایف محوله تصریح کرد: جایگاه برخی از تحقیقات مانند انرژی گاما و نقش این انرژی در درمان بیماری‌ها در حوزه علمیه نیست، اما مقوله‌هایی مانند پیشینه تشیع در اصفهان از جمله مواردی است که می‌تواند زیر نظر معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان به زیبایی انجام شود.

وی اضافه کرد: کسانی که وارد کار پژوهش‌های حوزه می‌شوند باید سابقه حوزوی داشته باشند و جایگاهشان در حوزه علمیه اصفهان مشخص باشد.

باقری اظهار کرد: در تربیت افراد پژوهشگر در حوزه علمیه اصفهان نیز حوزوی بودن چنین افرادی باید مورد توجه قرار بگیرد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.