گلستان /

پرداخت آن لاین وجه گندمکاران گلستانی توسط بخش خصوصی

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آرد استان گلستان از مشارکت پررنگ بخش خصوصی بومی استان در خریدگندم گلستان در فصل خرید سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ سیدمحمدرضا حسینی هاشمی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آرد گلستان گفت : با توجه به افزایش سطح همکاری ها و مساعدت های استانداری گلستان ، شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ، سازمان صنعت معدن وتجارت وانجمن صنفی کارخانجات آرد استان و با برنامه ریزی مدون ، بانک های عامل زمینه تأمین نقدینگی خرید گندم برای کارخانجات آرد را مهیا ساخته اند.

هاشمی خاطرنشان کرد : بخشی از نقدینگی خرید تضمینی توسط بخش خصوصی و از محل تنخواه ریالی کارخانجات و بخشی دیگر نیز توسط بانک های عامل تأمین خواهد شد.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آرد گلستان در خصوص میزان استقبال از آرد استان در سطح کشورگفت : مصرف کنندگان آرد در سطح کشور طی سال 1390 از آرد تولیدی استان گلستان فراتر از حد انتظار خود کارخانجات بوده و این عامل نیز انگیزه ای مضاعف جهت استفاده از حداکثر پتانسیل مالی 30 کارخانه آردسازی استان جهت ورود به خرید مستقیم گندم خواهد بود.

هاشمی درخصوص نحوه پرداخت وجوه گندم های خریداری کشاورزان استان یادآور شد : پرداخت وجوه بصورت نقدی است و در بعضی از مراکز خرید کارخانجات آرد استان ، پرداخت وجوه گندم بصورت آنلاین و در صورت کامل بودن مدارک تحویل دهنده شامل شماره حساب و کپی کارت ملی در دستور کار است ، به همین منظور و توسط یک گروه نرم افزاری بومی استان ، نرم افزار کاملا" اختصاصی طراحی شده است که پرداخت وجوه گندم توسط کارخانجات را تسریع و نهادینه می کند.

وی در توضیح این مطلب اضافه کرد : ما به دنبال آن هستیم که سریع تر از مراکز دولتی وجوه مربوط به خرید را تسویه کنیم و این همان رقابتی است که کشاورزان عزیز از آن منتفع خواهند شد و در این مسیر شاهد حمایت های دولت محترم و شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران نیز هستیم.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت آرد گلستان در پایان خاطر نشان کرد : می توان اثربخشی 5 سال تلاش دولت و همکاری بخش خصوصی در واگذاری گام به گام امر خرید تضمینی گندم به این بخش را در سال 1391 در استان گلستان به وضوح مشاهده کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.