قيمت گوشت در جهات مختلف جغرافيايي تهران

در برخي مناطق تهران بزرگ قيمت گوشت گوساله با افزايش 2000 توماني نسبت به چند روز گذشته بوده كه رشد 30 درصد ي را نشان مي دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، طي 2 ماه اخير قيمت گوشت قرمز نوسانات چشمگيري در نرخنامه مصوب انواع گوشت گوساله و گوسفندی نداشته است و عمده نوساناتي كه امروز در عرضه اين محصولات در سطح شهر ديده مي شود در نرخ توزيع مستقيم گوشت سوپر ماركت هاي در سطح شهر بوده است ، به طوري كه در مناطق مختلف قيمت گوشت داراي نوسان است .


بر اساس اين گزارش در برخي مناطق تهران بزرگ قيمت گوشت گوساله با افزايش 2000 توماني نسبت به چند روز گذشته بوده كه رشد 30 درصدي را نشان مي دهد .

عرضه كنندگان محصولات پروتئيني، با بيان اينكه قيمت هاي تعيين شده محصولات پروتئيني شناور است گفت : قيمت برندها مختلف گوشت متنوع است و برخي برندها قيمت ها را بسيار بالاتر از قيمت كف بازار عرضه مي كنند .


بنابر اين گزارش قيمت راسته گوساله در ميادين تره و بار 16800 تومان است اين در حالي است كه در ديگر مراكز عرضه مستقيم گوشت در حدود 18500 عرضه مي شود همچنين گوشت گوساله مخلوط در ميادين 1300 هزارتومان كه در ساير مراكز عرضه مستقيم گوشت تا 16000 تومان در نوسان است و ماهيچه در ميادين تره و بار 22650 تومان و در ديگر مراكز عرضه گوشت 27600 تومان عرضه مي شود .


شايان ذكر مسئولين امر پس پيگيري مداوم خبرنگار باشگاه خبرنگاران از هر گونه اظهار نظر در خصوص نوسانات قيمت گوشت در طي چند روز اخير در سطح شهر خودداري كردند.


اين نمودار نشانگر نوسانات قيمت گوشت در مناطق مختلف تهران بزرگ است:



عب/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار