استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه وظیفه داریم و باید به کمک بنیاد شهید و امور ایثار گران در تحقق ماموریتش کمک کنیم گفت: باید مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و اجرائی برای کاهش مشکلات جامعه ایثارگری تعامل و همگاری بیشتر را در دستور کار خود قرار دهند.

 اکبر نیکزاد در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: بنیاد شهید یک اداره ساده نیست و به لحاظ مختلف با سایر ادارات فرق دارد چون علاوه بر امور احرائی و خدمت به جامعه ایثارگران در امور فرهنگی و معنوی هم نقش موثر دارد.
استاندار با بیان اینکه بنیاد شهید متعلق به همه است و عزت و سربلندی آن برای همه دلسوزان نظام اسلامی مهم  می‌باشد، افزود: خدمات رسانی به جامعه ایثارگران تنها از وظایف بنیاد شهید نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرائی باید به کمک بنیاد شهید بیایند و در ماموریت خطیر و حساسی که دارد یاریش کنند.
وی با بیان اینکه برطرف شدن مشکل یک نفر هم از جامعه ایثارگری به این می‌ارزد که چندین مسئول وقت بگذارند و برای رفع این مشکل رایزنی و پیگیری کنند تصریح کرد: این روحیه در بین مسئولان استان وجود دارد و همه مسئولان اینگونه هستند.
نیکزاد یادآور شد: امروز هرکسی که سن آنها اقتضا به حضور در جبهه را نداشت و در وصف دوران دفاع مقدس می‌شنود افسوس می‌خورد که در این دوران حضور نداشته و من یکی از آنها هستم و حاضرم همه سنوات خدمتی‌ام را با سه ماه حضور در جبهه عوض کنم و مطمئن هستم که همه مسئولان و کارکنان همچنین تفکری را دارند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.