رییس سازمان ملی استاندارد:

افت کیفیت در محصولات صنعتی دیده نمی‌شود

رییس سازمان ملی استانداردگفت بررسی استاندارد در محصولات مختلف نشان می دهد که طی سالهاس گذشتهمحصولات صنعتی افت کیفی نداشته اند

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نظام‌الدین برزگری در حاشیه همایش تحقق‌بخشی به شعار سال 91 در مسیر ارتقای کیفیت و استانداردسازی اظهار داشت: در سال گذشته صادرات محصولات با فناوری‌های بالا و محصولات دانش‌بنیان را داشتیم.

وی ادامه داد: برای سال‌جاری پیش‌بینی شده حدود 61 میلیارد دلار صادرات محصولات دانش‌بنیان داشته باشیم و در این رابطه همه اهل علم را کنار یکدیگر جمع کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد درباره افت کیفیت محصولات به‌خصوص کالاهای لبنی تصریح کرد: محصولات لبنی از لحاظ کیفیت قابل کنترل است و سازمان ملی استاندارد کار نظارت خود را انجام می‌دهد.

برزگری خاطرنشان کرد: نزدیک 9 میلیون لیتر تولید شیر در کشور وجود دارد که بیش از 40 درصد آن خارج از حوزه صنعت در سطوح مختلف تبدیل به ماست و لبنیات می‌شود و تحت کنترل دستگاه دیگری است، اما افت کیفیت را در محصولات صنعتی نمی‌بینید.

وی گفت: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها یک مقدار از لحاظ قیمت به برخی از واحدهای صنعتی فشار وارد کرد که باید دقت کنیم افزایش قیمت باعث کاهش کیفیت نشود./س
برچسب ها: افت ، کیفیت ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار