یاسوج /

بیمارستان شهید بهشتی یاسوج درجه یک کشوری را کسب کرد

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: بر اساس دستورالعمل استاندارد و ضوابط ارزشیابی عمومی بیمارستان های کشور در سال گذشته، این بیمارستان توانست پس از بررسی های لازم با کسب امتیاز لازم، در ردیف بیمارستان های درجه یک کشوری قرار گیرد.

امیر عنبری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: هر ساله بر اساس ارزشیابی های معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان کشور عملکرد همه بیمارستان ها مورد بررسی قرار می گیرد که کل شاخص های استاندارد درمان سنجیده شده و با تعیین درجه بیمارستان، نتیجه ارزیابی عملکرد هر بیمارستان در سال بعد اعلام می شود.
وی ابراز کرد: تا سال گذشته انجام این ارزشیابی ها به صورت سنتی و با پرکردن فرم های مخصوص انجام می شد که از امسال این کار بر اساس استانداردهای بین المللی اعتباربخشی بیمارستان صورت می گیرد.
بر پایه این خبر، در گواهی تعیین درجه این بیمارستان آمده است: بر مبنای تحکیم و تثبیت ارزش های متعالی در کلیه امور پزشکی، به موجب ماده 8 قانون تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آیین نامه اجرایی آن، در ارزشیابی بیمارستان های کشور، بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جزء بیمارستان های درجه یک کشور انتخاب شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.