كورش زارعي:

شبكه نمايش خانگي جريان پولسازي براي چهره‌هاي شاخص سينماست

شبكه نمايش خانگي براي چهره‌هاي شاخص سينما كه تنها تفكرات اقتصادي در سردارند، جريان پولسازي قوي محسوب مي‌شود.

كورش زارعي،بازيگر سينما و تلويزيون به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت: بازيگراني با برچسب سوپر استارها در سينماي كشور در سالهاي اخير با سبقت گرفتن از ساير بازيگران توانسته‌اند به منابع خوب مالي دست پيدا كنند.
وي افزود:چهره‌هاي شاخص سينماي ايران تنها به ابعاد اقتصادي سينما فكر مي‌كنند و درآمدزايي را در دستور كار خود قرار داده‌اند.
اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد:‌وقتي ساختار سينماي كشور را به شكل كارشناسي بررسي مي‌كنيم،مي‌بينيم كه سوپر استار به معناي واقعي كلمه در ايران يافت نمي‌شود.
زارعي اضافه كرد:متاسفانه براي چهره‌هاي شاخص سينماي ايران و فيلمنامه و كارگرداني و ... اهميتي ندارد و آنها به دنبال كسب درآمد بيشتر هستند و فقط رقم قرار داد در درجه اهميت قرار دارد.
اين بازيگر سينما و تلويزيون ادامه داد:گرايش سوپراستارهاي سينما به توليدات شبكه نمايش خانگي امري طبيعي است؛زيرا آنها جريان پول سازي را در حرفه فيلمسازي دنبال مي كنند.
زارعي ابرازداشت:سريال‌هاي شبكه نمايش خانگي در شرايط فعلي براي چهره‌هاي شاخص سينماي كشور نسبت به سينما ابزار قوي‌تري براي تقويت بنيان اقتصادي آنها محسوب مي‌شود.
اين بازيگر سينما و تلويزيون بيان كرد:رقابت‌ براي درآمدزايي ميان فيلمسازان و چهره‌هاي شاخص سينما تنگاتنگ شده است و سينماگراني كه قادر به جبران هزينه‌هاي خود در سينما نيستند؛وارد حوزه فيلمسازي در شبكه نمايش خانگي شده‌اند.
زارعي اظهارداشت:كيفيت و بيان موضوعات جديد و جذابيت بيشتر توليدات شبكه‌ي نمايش خانگي را مي‌توان در كنار كسب درآمد خوب از عوامل گرايش چهره‌هاي شاخص سينما به چنين توليداتي عنوان كرد./ه
برچسب ها: شبکه ، نمایش ، خانگی ، جریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.