دانش آموزان فوتساليست كهگيلويه و بويراحمد قهرمان كشور شدند

رقابت هاي ورزشي دانش آموزان پسر دوره راهنمايي سراسر كشور كه از چندي پيش در بيرجند مركز استان خراسان جنوبي آغاز شده بود با قهرماني تيم كهگيلويه وبويراحمد به پايان رسيد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، در اين سري از رقابت ها تيم كهگيلويه وبويراحمد در رشته فوتسال در فينال و در يك بازي تماشايي تيم تهران را با حساب 2 بر يك شكست داد و به مقام قهرماني اين رقابت ها دست يافت و در ديدار رده بندي نيز تيم شهرستان هاي تهران با شكست بوشهر ،مقام سوم  اين مسابقات را از آن خود كرد.
اين گزارش مي افزايد: در بسكتبال تيم شهرستان هاي تهران موفق شد تهراني ها را با حساب 48 بر 43 شكست دهد و به يك عنوان دومي ديگر دست يابد، در ادامه اين رقابت بعد از دو تيم شهرستان هاي تهران و تهران  تيم هرمزگان با شكست 41 بر 37 قزوين به مقام سوم رسيد.
بر اساس اين گزارش، دررشته واليبال، بازيكنان آذربايجان غربي در  فينال موفق به شكست 3 بر يك البرز شدند و عنوان قهرماني را به نام خود حك كردند، همچنين گلستان نيز پس از شكست شهرستان هاي تهران به مقام سوم رسيد.
اين گزارش حاكيست، در رشته هندبال خراسان رضوي با شكست 29 بر 27 فارس قهرمان شد و مازندراني ها نيز پس از شكست 19بر 18 خوزستان به مقام سوم هندبال كشوردست يافتند.بر اساس اين گزارش، در رشته تنيس روي ميز و در بخش تيمي، تهران اول شد، اصفهان به مقام دوم رسيد و تيم هاي فارس و مازندران بطور مشترك سوم شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار