اردبیل/

راه اندازی گردشگری سلامت در اردبیل

رئیس کمیسیون تخصصی گردشگری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل گردشگری سلامت و درمان در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  کریم حاجی‌زاده امروز در جلسه کمیسیون تخصصی گردشگری اتاق بازرگانی اردبیل افزود: با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های استان اردبیل می‌توان موضوع گردشگری درمان را جدی گرفت و برای جذب گردشگری درمان از کشور‌های منطقه برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه توریسم درمانی نیازمند کار گروهی و همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی و دولتی است گفت: همه سازمان‌های دولتی مرتبط با صنعت توریسم و همچنین موسسات خصوصی می‌توانند طرح‌‌ها و پیشنهادات خود را برای بررسی بیشتر و رسیدن به یک راهکار مناسب برای توسعه گردشگری درمان به کمیسیون تخصصی اتاق ارائه دهند تا بتوانیم در این کمیسیون با بررسی کارشناسی و نگاه تخصصی یک الگوی موفق ارائه داده و برای عملیاتی کردن به شورای برنامه ریزی ارائه کنیم.

حاجی زاده در ادامه احداث کلینیک آبدرمانی، تشکیل کنسرسیوم، آموزش تورهای سلامت، اطلاع‌رسانی جامع از طریق رسانه‌ها، حمایت دستگاه‌های دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از جمله راهکارهای مناسب برای توسعه توریسم درمانی عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.