مشهد/

بحث شورای فقهی از ناحیه خواص بی بصیرت مطرح شده است

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اندیشه های اسلامی در کشورهای منطقه روشن شده و به زودی شاهد تغییرات زیادی در آرایش های سیاسی در نظام های منطقه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام ابراهیم حسینی در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره اردوی طرح ولایت در مشهد پشتیبانی از ولایت فقیه را یک اصل در دنیای امروز دانست و بصیرت افزایی را لازمه رسیدن به آن عنوان کرد.
وی پشتیبانی از ولایت فقیه را یک ضرورت در جامعه کنونی عنوان کرد و ادامه داد: بیدار بودن، شناخت دوست از دشمن و تشخیص جبهه حق از باطل یعنی بصیرت و می توان با این مؤلفه ها پشتیبان ولایت فقیه بود.
حسینی با بیان این که امروز دیگر دوران جنگ سخت تمام شده خاطر نشان کرد: همه باید بدانند این یک بلوف سیاسی نیست، بلکه حقیقتا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
معاون آموزشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: دشمن فکر میکند با تهدید مقام معظم رهبری میتوانند رهبری و نظام را وادار به عقب نشینی کنند.
حسینی در خصوص چرایی ایجاد طرح ولایت در کشور بیان کرد: 17 سال پیش حدود پنج سال پس از حکومت آقای رفسنجانی رهبر معظم انقلاب از تهاجم وسیع فرهنگی سخن گفتند اما کسی آن را حرف ها را به گوش نگرفت و کار را به جایی رساندند که در دولت اصلاحات این زمزمه به گوش رسید که حتی می توان امام زمان (ع) را هم استیضاح کرد.
وی با بیان این که فتنه 88 تنها با حضور و آگاهی مردم از میدان سیاسی کشور حذف شد خاطر نشان کرد: هنگامی که فتنه گران در غائله 18 تیر شکست خوردند 10 سال تمام با تبلیغات خود به فکر ایجاد یک اسلام سکولار در کشور بودند.
حسینی گفت: گذشته از طرح ولایت طرح های دیگری نظیر طرح هجرت ویژه پرداختن به جنگ نرم و شیطان پرستی و طرح سلمان و معرفت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز از دیگر ابتکارات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است.

یاد آوری می شود: طرح ولایت عصر روز گذشته با حضور سه هزار دانشجوی بسیجی از سراسر کشور در مشهد آغاز به کار کرد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد./س

 

برچسب ها: فقهی ، بصیرت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.