پیام تبريك رييس مجلس به رؤسای مجالس اسلامی در آستانه ماه رمضان

علي لاريجاني در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی ، پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره اخبار و رسانه های مجلس شورای اسلامی، متن این پیام به این شرح است:

خرسندم پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان این مائده آسمانی و بهار قرآن را به جنابعالی و همکاران محترمتان صمیمانه تبریک گویم.

رمضان ، تجلی رحمت و فضل بی‌کران الهی است که روح ایمان و پاکی، انس و مودت دینی را در کالبد خانواده کهنسال و ریشه‌دار امت اسلامی می‌دمد. خداوند آن را مایه عزت مسلمین و نوری فرا روی امت اسلامی برای رسیدن به قله‌های کمال، معرفت و حکمت الهی قرار داد و به وسیله آن نعمت‌هایش را بر ما تمام کرد.

اینک در طلیعه رمضانی دیگر، قیام دل‌های مؤمن، جان‌های شیفته معرفت و حیات طیبه دینی و کام‌های تشنه عدالت و انسانیت در سراسر جهان اسلام غوغایی بزرگ و غریوی ماندگار به راه انداخته و با دمیدن روح عزت، نشاط و اقتدار در کالبد امت اسلامی ، دوران سیادت کفر، شرک و صهیونیزم را به سرآورده است.

امروز ندای شورانگیز بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در گرامی داشت جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس رساتر ازهمیشه و دعوت او برای آزادی قدس شریف و محو رژیم اشغالگر صهیونیستی با طنین بیشتری در سراسر جهان اسلامی شنیده شده و برزخ بی‌انتهایی برای اشغالگران قدس آفریده است.

درهمین راستا نهمین نشست وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی در گابن نیز بر بزرگداشت جمعه آخر ماه رمضان در هر سال به عنوان روز قدس تاکید کرده است.

بار دیگر ضمن تبریک حلول این ماه با فضیلت و برکت، سعادت وتوفیق جناب عالی، سربلندی و تحکیم روزافزون وحدت و برادری میان امت اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

انتهاي پيام/گ

برچسب ها: لاریجانی ، پیام ، مجلس ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار