امکان پرداخت غير حضوري اقساط در بانک سپه فراهم شد

رئيس اداره کل فناوري اطلاعات بانک سپه از فراهم شدن امکان پرداخت غيرحضوري اقساط تسهيلات در اين بانک خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه ، حسين رياحي گفت : بر اساس طرح پرداخت اقساط تسهيلات به صورت غيرحضوري، گيرنده تسهيلات مي تواند با مراجعه به شعبه، تکميل فرم و معرفي يک حساب متمرکز يا غيرمتمرکز، به بانک اين اختيار را بدهد تا در سررسيد معين به منظور کسر قسط يا اقساط از حساب معرفي شده برداشت کند.

وي افزود: با فراهم شدن اين شرايط، مشتريان مي توانند در هر زمان و مکان از هر درگاه براي تکميل موجودي حساب معرفي شده خود بابت تسهيلات اعطايي براي پرداخت اقساط اقدام کنند.

وي اضافه کرد : انواع سپرده هاي قبلي يا جديد قابليت استفاده در طرح را دارند اما  به دليل برخي محدوديت ها و ماهيت آنها، سپرده جاري طلائي، سپرده هاي بلند مدت و سپرده هايي که براي واريز سود آنها تعريف شده باشند و سپرده هاي متصل به سفرکارت و بن کارت ، مشمول اين طرح نمي شوند.

رياحي در باره سود متعلقه به حسابهاي معرفي شده در اين طرح گفت: اگر چنانچه سپرده معرفي شده جزء سپرده هاي سوددار باشد ، واريز سود طبق روال معمول صورت مي گيرد.

وي همچنين به پرداخت اقساط online از همه شعب اشاره کرد و گفت: در اين حالت مشترياني که تمايلي به استفاده از طرح پرداخت غيرحضوري اقساط ندارند ، مي توانند با مراجعه به يکي از شعب بانک سپه فارغ از شعبه اي که تسهيلات گرفته اند،براي پرداخت اقساط خود اقدام کنند./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
پرداختن
آخرین اخبار