در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام شد

واكنش منفي به فعالیت تبليغاتي "یک کاندیدای خاص" ریاست‌جمهوری در دانشگاه

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، يك سري فعالیت‌های تبليغاتي را در دانشگاه خواجه نصير آغاز کرده است.


مصطفي مستأجران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از اوایل ماه جاری، ستادهای انتخاباتی يک کاندیدا كه خود را اصولگرا مي‌داند و سابقه کاندیداتوری‌در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 84 را نیز دارد، در دانشگاه خواجه نصیر اقدام به عضو‌گیری از ميان دانشجویان کرده است.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي عمراني صورت گرفته در شهر تهران با رويكردي خاص و تلاش براي سوء‌استفاده از ظرفيت دانشجويان و تشكل‌‌هاي دانشجويي در راستاي اهداف انتخاباتي تصريح كرد: اعضای این ستادها در راستای دعوت به همکاری از دانشجویان ارزشی در تدارک رخنه به پایگاه‌های بسیج دانشجویی بودند که با مخالفت شدید دانشجویان و اعضاي اين تشكل دانشجويي مواجه شدند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير در رابطه با مخالفت بسيج دانشجويي با فعاليت اين نامزد در دانشگاه خواجه نصير و سوء‌استفاده از توان و ظرفيت جريانات دانشجويي خاطرنشان كرد: بسيج دانشجويي به هيچ وجه به نفع کسي و پيروي از مواضع افراد وارد مقوله انتخابات نمي‌شود بلکه با نگاهي جامع و به دور از حمايت از نامزدي خاص به رصد فضاي سياسي و انتخاباتي كشور مي‌پردازد.

وي در خاتمه با اشاره به مواضع و اظهارات اين كانديداي انتخابات يازدهم رياست جمهوري در جريان فتنه 88 متذكر شد: بسيج دانشجويي دانشگاه جواجه نصير، اين کانديدا را در راستاي گفتمان اصيل انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام(ره) نمي‌‌داند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار