بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه شاهد

کودک به آتش‌کشیده شده در ميانمار سکوت بانوی صلح را نشكسته است

انجمن اسلامی دانشگاه شاهد با صدور بيانيه‌اي اعتراض‌آميز خواستار حمايت جمهوري اسلامي ايران از مسلمانان قرباني در فجايع نسل‌كشي ميانمار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با صدور بیانیه‌ای اعتراض‌آميز نسبت به نسل‌كشي مردم مسلمان ميانمار و سكوت مدعيان حقوق بشر در قبال آن خواستار  حمايت مردم فهيم و نظام جمهوري اسلامي از اين وقايع دردناك شدند.

متن بیانیه بدين شرح است:

 (پس بگو به آنان که خداوند ظالمین را نابود می‌کند)

 امروز دولت‌هایى ادعاى طرفدارى از حقوق بشر را مي‌كنند که بزرگترین اهانت‌ها را به بشر کرده‌‏اند. رژیم‌هایى داعیه‏ آزادى بیان و فکر را در دنیا بلند کرده‏‌اند که بزرگترین اختناق‌ها و استبدادهاى عالم، از آثار وجود شوم آنهاست! (امام خامنه‌ای)

 روزه امسال مسلمانان جهان در میانه قرن بیست و یکم، قرن ارتقا بشریت، قرن حقوق بشر، در حالی افطار می‌شود که قلوب آنها پیوند خورده با برادارن روزه‌داری است که در هیمنه پست دموکراسی غربی به خاک و خون و تباهی کشیده شده‌اند.

 تمدن غربی، تمدن مادیات و فساد اخلاق و معنویت دگر بار نتوانست در پشت نقاب دروغین حقوق بشر خود را پنهان کند و با توسل به عروسکان خیمه شب بازی صلح، دست به جنایتی دیگر زد. پیکان صلح و حقوق بشر ساخته افریطان مدعی برابری این بار هم باز پرچم تعالی معنویت و انسانیت را نشانه گرفت و مسلمانان میانمار به جرم اسلام‌شان قربانی اسلام‌هراسی خانه عنکبوتی نظم نوین جهانی شدند.

 نسل‌کشی مردم میانمار، به آتش‌کشیدن منازل آنها، کشتار کودکان و تجاوز به زنان ترجمان روح قرون وسطایی عقبه فکری تمدن غرب و ردپای دیگری از نژادپرستی و قوم اصلح ستایش شده در هویت باطل صهیونیسم است که اکنون در بایکوت کامل رسانه‌ای صورت می‌گیرد؛ که همین رسانه‌های جهت‌دار به سمت منافع صاحبان قدرت و ثروت می‌توانند آتش به دامان غائله سوریه بزنند اما حتی سوزاندن دسته دسته انسان‌ها برای آنها جذابیت خبری نخواهد داشت که بدیهی است اتفاقی که برای آنها سودی نخواهد داشت، محکوم به سکوت است.

 هلوکاست دروغین یهودیان باید پذیرفته مجامع حقوق بشری و بهانه حمله صهیونیست‌ها به وادی مقدس قدس بشود اما کودک مظلوم شیرخوار به آتش کشیده شده در روهینگیا نمی‌تواند سکوت بانوی صلح را بشکند.

مسلمانانی که توسط دولت میانمار به رسمیت شناخته نمی‌شوند و از حقوق اولیه‌ای مانند برگزاری مراسم مذهبی و داشتن اماکن عمومی مانند داشتن مدرسه و یا مکانی برای عبادت - که هر انسانی می‌تواند داشته باشد بی‌بهره‌اند- برادران روزه دار ما در آسیای جنوب شرقی هستند که با چراغ سبز دول مستکبر غرب، آمریکا و اسرائیل و به دست کسانی کشته می‌شوند که در اقتدا به بودای خواهان صلح و در خیمه شب‌بازی صلح و حقوق بشر گرگ‌صفتان پنهان شده و در پوسته صلح‌خواهی هستند.

 عروسکانی که برای گرفتن وجاهت بین‌المللی تنها لایق صلح نوبل‌اند و نمی‌دانیم این نوبل، صلح را در چه می‌داند و نمی‌دانیم روح بودای حلول کرده در چهاردهمین دالای لاما چگونه می‌تواند جانشین خود را پیدا کند اما نمی‌تواند وحشی‌گری را ببیند.

 این کشتار و نسل‌کشی، این هجوم حیوان‌صفتانه نه بلکه پست‌تر از حیوان، واقعه‌ایست که سال‌ها خواب را از چشمان سکاندار انقلابی گرفته که روزنه امید تمام کشورهای مسلمان جهان است و در حالی که جهان شکل گرفته با حقوق بشر دروغین غرب، در خفقان بسر می‌برد. مقتدای ما امام خامنه‌ای 21 سال پیش خبر از کشتار این چکمه پوشان دموکراسی در میانمار می‌دهد؛ و 21 سال است که یک مشت چکمه‌پوش ده‌ها هزار مسلمان میانمارى را با فجیع‌ترین وضع از خانه خودشان بیرون کرده‌اند؛ بچه‌ها و زنان و مردانشان را کشته، اموالشان را غارت کرده و نه سازمان ملل، نه کمیته حقوق بشر، نه صلیب سرخ جهانی و نه هیچ کجای دیگر دم از دم برنداشته است و این است حربه سیاسی حقوق بشر برای بازی با افکار عمومی.

 در حالی که امروز کار به جایى رسیده است که مبارزه با اسلام، مجوزی شده است برای قتل انسانیت و توحش و تنها دریچه امیدى هم که براى ملت‌هاى مسلمان باقى مانده است، جمهورى اسلامى است.

 ما دانشجویان دانشگاه شاهد -که به فرموده مقام معظم رهبری دانشگاه شاهد گلخانه‌ای عطرآگین است- ضمن عرض تسلیت به جامعه جهانی و مسلمان جهان، اعلام می‌داریم این دریچه امید به روی مسلمانان آزادی خواه جهان بسته نخواهد شد و سنت جهاد در مقابل ظلم، عصاره‌ای است جاری در رگ‌های ما و در مقابل تمام دولت‌های تکیه داده به سر نیزه‌های خود می‌ایستیم و طبق آموزه‌های دینی خود به استکبار جهانی این هشدار را می‌دهیم که خانه ظلم متزلزل تر از خانه عنکبوت است و اگر چه دست به اصطلاح حقوق بشر شما آغشته به خون بسیاری از برادران مسلمان ما از فلسطین و لبنان و سوریه، پاکستان و افغانستان گرفته تا سرتاسر این کره پهناور است اما چه بسیار گروه اندک که بر گروهی بزرگ فائق آمده و بهتر است از درسی که برادران ما در جنگ 33 روزه به خانه عنکبوتیان اسرائیلی دادند عبرت گرفته و بدانید روزی می‌رسد که «وَ تَرَی الْمُجْرِمِینَ یَوْمَئذٍ مُّقَرَّنِینَ فی الاَصفَادِ؛ و در آن روز مجرمان را با هم در غل و زنجیر می‌بینی» که این وعده‌ای حق است.

 و اما از روح آزادی‌خواه جامعه جهانی خواهان آن هستیم که از یوغ بندگی و اسارت زمامداران دروغگوی حقوق بشر سرباز زده، در مقابل این فجایع انسانی ساکت نمانده و به حداقل وظیفه انسانی خود که همان دفاع از انسان‌ها در قبال ظالمان است عمل نمایند و این سکوت خفت بار بر کشتار انسانیت را شکسته و به یاری هم نوعان خود بشتابند.

 همچنین از دستگاه دیپلماسی کشور، دولت و مجلس می‌خواهیم پرچم مبارزه با ظلم را حفظ کرده و با  قدرتی بیشتر دست نجات‌بخش جمهوری اسلامی را بر سر برادران و خواهران روزه دار ما در میانمار بکشند و حقوق آنها را از جوامع حقوق بشری احقاق کنند.

انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: میانمار ، شههد ، انجمن ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار