لرستان/

تقديررییس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور از استاندار لرستان به عنوان خادم الحسین

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور با اهدا لوح تقدیر و هدایایی نفیسی از حرم مطهر امیر مومنان(ع) و امام حسین (ع) و همچنین آلبومی از تصاویر تاریخی بارگاه ملكوتی سیدالشهدا(ع) از دكتر دهمرده استاندار لرستان به عنوان خادم الحسین (ع) تقدیر و تجلیل كرد

به گزارش خبرنگارباشگاه  خبرنگاران لرستان  این هدایا طی مراسمی با حضور اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان توسط رییس ستاد بازسازی استان به نمایندگی از سوی ریاست این ستاد به استاندار لرستان اهدا شد.

در هدایایی از سوی متولی حرمین شریفین امام علی (ع) و امام حسین(ع) برای استاندار لرستان، قطعاتی از سنگ حرم مطهر این دو امام بزرگوار، مقداری از خاك متبرك نجف اشرف و كربلای معلی و همچنین سكه ضرب شده یادبود حرم مطهر امام حسین (ع) ، وجود دارد.

در لوح تقدیر ارسالی برای دكتر حبیب الله دهمرده استاندار لرستان ، آمده است : به خاطر تلاش ها و خدمات ارزنده و بی شائبه حضرتعالی در راستای بازسازی و بهسازی عتبات عالیات در عراق كه موجب زمینه سازی برای اجرایی شدن مجتمع بزرگ فرهنگی، رفاهی سیدالشهدا در كربلا شده است، از شما خادم الحسین (ع) تقدیر و تشكر می شود.

دراین لوح از استاندار لرستان به عنوان خادم برتر و تلاشگر عتبات عالیات در كشور عراق و خدمت گسترده به مجموعه حرمین این امامان بزرگوار قدردانی شده است./س

برچسب ها: تقدیر ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.