نيك‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح طلبان نيازمند يک ساماندهي جديد به دور از فتنه هستند

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: اصلاح طلبان نيازمند يک ساماندهي جديد به دور از فتنه هستند اما با وجود اختلافات دروني که از اين جريان به گوش مي رسد بعيد است شخص خاتمي را به عنوان کانديداي خود معرفي کنند و به روي آن اجماع داشته باشند.

 احمدرضا نيك فر عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ليدر قرار گرفتن خاتمي در جريان اصلاحات و تلاش اصلاح طلبان در اين جهت گفت:‌ اصلاح طلبان سعي دارند با ليدر قرار دادن خاتمي از فروپاپشي خود جلوگيري كرده و وي را به عنوان خط مشي فكري خود معرفي كنند.

وي تصريح كرد: اگرچه ميان اين طيف اختلافات شديدي مشاهده مي‌شود اما سران اصلاح طلب سعي دارند چتري را پهن كرده و به دست خاتمي بدهند و سپس خود نيز زير اين چتر قرار گيرند.

نيك فر با اشاره به اينكه خاتمي در فتنه 88 امتحان خود را باز پس داده و سران  اصلاحات به دنبال احياء اين شخص بوده‌اند، افزود: پس از فتنه 88 به دليل اينكه اصلاح طلبي از هم پاشيده و ليدري براي اين طيف ديده نشده اين جريان سعي دارد هم چنان اينگونه اشخاص را به عنوان ليدر معرفي كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به اختلافات دروني اصلاح طلبان و حضور خاتمي در انتخابات رياست جمهوري آتي خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان نيازمند يك ساماندهي جديد و به دور از فتنه بايد باشند و با وجود اختلافات دروني كه از اين جريان به گوش مي رسد به نظر نمي‌رسد شخص خاتمي را به عنوان كانديداي اصلاح طلب معرفي كنند و به روي آن اجماع داشته باشند. 

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: نیکفر ، جامعه ، مهندسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار