با حضور سردار حسيني

دومين جشن گلريزان بسيج اصناف تهران برگزار شد

دومين جشن گلريزان بسيج اصناف تهران بزرگ با حضور معاون اقشاري سپاه محمد‌‌ رسوال الله(ص) تهران بزرگ، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، دومين جشن گلريزان بسيج اصناف تهران شب گذشته با حضور سردار محمودحسيني معاون اقشاري سپاه محمد رسول الله، سرهنگ جواد خسروي رئيس سازمان بسيج اصناف و نوده فراهاني رئيس مجمع توليد و شوراي اصناف در هتل فردوسي تهران برگزار شد.

در اين مراسم، سردار حسيني ضمن تبريك ميلاد امام حسن مجتبي(ع) با بيان اينكه در دوران دفاع مقدس اصناف و كشور نقش بي بديلي را ايفا كردند، گفت: كسي نمي‌تواند زحمات اصناف را در طول اين دوران انقلاب ناديده بگيرد.

وي با بيان اينكه خيرين براي به دست آوردن رضايت خداوند انفاق مي‌كنند ادامه داد: اين افراد با خدا معامله كرده‌اند و كسي كه با خدا معامله مي‌كند هيچ‌گاه ضرر نخواهد كرد.

معاون اقشاري سپاه محمد رسول الله ملت ايران را ملتي خيّر ناميد و تصريح كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون تعداد بي‌شماري از پدران و مادران ايراني، فرزندان خود را در راه خدا انفاق كرده‌اند، در اين جامعه جانبازاني را مي‌بينيد كه سلامتي خود را در راه خدا بخشيده‌اند تا آزادي و امنيت را براي ما به ارمغان بياورند.

وي با اشاره به سختي‌ها و رنج‌هايي که آزادگان در اردوگاه‌هاي رژيم بعثي، متحمل شدند؛ اظهار داشت: اين جوانان علاوه بر انفاق عمرشان حتي جيره بسيار ناچيز غذايي خود را مي‌بخشيدند.

سرهنگ خسروي نيز در اين مراسم با بيان اينكه اصناف، يكي از پيشتازان عرصه جهاد در دوران دفاع مقدس بوده‌اند تاكيد كرد: امروز نيز اصناف، در عرصه اقتصاد به عنوان بازوان پرتوان براي نظام، ياري‌گر موفقي براي قواي مجريه، مقننه و قضائيه هستند.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار