سردار جواني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

مستند کلوپ ترور ظرفيت و توانمندي دستگاه اطلاعاتي کشورمان را نشان داد

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: مستند کلوپ ترور، حقيقتاً توانمندي دستگاه اطلاعاتي را در جهت مبارزه و مجازات با کساني که قصد بر هم زدن امنيت کشور را داشته باشند نشان داد.

سردار يدالله جواني در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پخش مستند"کلوپ ترور" که به همت باشگاه خبرنگاران از رسانه ملي پخش شد، اظهار داشت: اين مستند، گامي در جهت معرفي جريان‌هاي ترور داخلي و خارجي براي افکار عمومي بود.

وي تصريح کرد: مستند کلوپ ترور، علاوه بر نشان دادن نقش بي‌بديل سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه در ترور دانشمندان هسته‌اي، بازگو کننده بخشي از ظرفيت‌هاي دستگاه اطلاعاتي کشورمان در شناسايي و دستگيري هر عامل خرابکار در كشور بود.

مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: اينکه عده‌اي جوان ايراني در رسانه‌اي تلاش کنند تا چهره عاملين ترور دانشمندان هسته‌اي معرفي شود قابل ستايش است.

جواني يادآور شد: دشمن در هر عرصه‌اي براي ضربه زدن به ظرفيت‌هاي بالقوه کشورمان دريغ نخواهد کرد، لذا ترور دانشمندان عزيز هسته‌اي هم يکي از حربه‌هاي دشمن براي ضربه زدن به ايران است.

وي به تصوير کشيدن انگيزه‌هاي بالاي خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي در ادامه راه اين شهيدان را ستودني توصيف و خاطر نشان کرد: مستند کلوپ ترور حقيقتا توانمندي دستگاه اطلاعاتي را در جهت مبارزه با کساني که قصد بر هم زدن امنيت کشور داشته باشند را نشان داد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: کلوپ ترور ، جوانی ، تروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار