محسن رضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تركيه، عربستان، قطر و ناتو در سوريه دست به اقدامات وحشيانه زده‌اند / دخالت سپاه پاسدارن در سوريه يک "دروغ بزرگ" است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با رد ادعاي دخالت نيروهاي سپاه پاسداران در مسائل سوريه گفت: اگر ادعاي معارضان سوريه درست بود، مطمئناً تاكنون ناظران سازمان ملل اين مورد را تائيد مي‌كردند و يا اينكه از خبرنگاران براي مصاحبه با آنها دعوت مي‌شد، لذا چنين اتهامي صحيح نيست و يك دروغ بزرگ است.

محسن رضايي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با رد شايعه دخالت نيروي قدس سپاه در تحولات سوريه، اظهار داشت: ادعاي معارضان سوريه مبني بر اينکه 48 زائر ربوده شده ايراني از نيرو‌هاي سپاه پاسداران هستند کذب است و دليل اينگونه اتهامات اين است كه مي‌خواهند اعمال غير انساني خودشان را توجيه كنند.

وي ادامه داد: اگر ادعاي آنها درست بود مطمئناً تاكنون ناظران سازمان ملل اين مورد را تائيد مي‌كردند و يا اينكه از خبرنگاران براي مصاحبه با آنها دعوت مي‌شد، لذا چنين اتهامي صحيح نيست و يك دروغ بزرگ است.

دولت و ملت سوريه بايد سرنوشت خود را انتخاب كنند

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص پيش‌بيني خود از آينده تحولات سوريه تصريح کرد: دخالت تركيه، عربستان، قطر و ناتو در امور سوريه، عملا به معناي ناديده گرفتن قواعد بين‌المللي است و آنها در سوريه دست به اقدامات وحشيانه زده‌اند.

رضايي تأکيد کرد: بايد اجازه داد دولت و ملت سوريه با هم سرنوشت خود را انتخاب كنند.

وي با ابراز اميدواري نسبت به شکل‌گيري آزادي و دموكراسي‌هاي لازم در سوريه افزود: اين امکان فقط به دست دولت و مردم سوريه فراهم مي‌شود.

رضايي در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا علي‌رغم تکذيب حضور شما در انتخابات رياست جمهوري هم اكنون در منزلتان فعاليت‌هاي انتخاباتي صورت مي‌گيرد، گفت: اکنون فضاي مناسبي براي صحبت درباره اين مسائل نيست.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: سوریه ، قدس سپاه ، ناظران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار