ارومیه/نماینده مردم ارومیه در مجلس؛

پیش‌بینی بهره‌برداری از راه‌‌آهن ارومیه در خرداد آینده

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: پروژه راه‌آهن ارومیه با جدیت بیشتری دنبال می‌شود به طوری که پیش‌بینی می‌شود در خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه راه‌آهن ارومیه از محل اعتبارات مهر ماندگار هم‌اکنون در دست احداث است، اظهار داشت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم و اولویت‌دار محسوب می‌شود و نمایندگان مردم در مجلس همراه با دولتمردان روند اجرایی شدن آن را به طور جدی دنبال می‌کنند به طوری که پیش‌بینی می‌شود حداکثر در خرداد سال 1392 سوت قطار در این شهرستان شنیده شود.

این نماینده مجلس به احداث آزادراه ارومیه اشاره کرد و گفت: برای این پروژه پنج قطعه تعریف شده است و با توجه به اینکه این طرح از جمله پروژه‌های عظیم قلمداد می‌شود بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار فقط برای دو قطعه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پیمانکارها فعالیت‌های عمرانی خود را آغاز کرده‌اند که امید است با تخصیص به موقع اعتبار این پروژه هم سریع‌تر پیشرفت کند.

جهانگیرزاده با اشاره به اجرای پروژه آزادسازی خیابان امام خمینی (ره) ارومیه بیان داشت: معاون عمرانی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و .. با جدیت این طرح را پیگیری می‌کنند که با این پیگیری‌ها تحولات زیادی در این نقطه از شهر، به عنوان نفس‌گاه ارومیه روی خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس به انتخاب محمد حضرت‌پور به عنوان شهردار اشاره کرد و اظهار داشت: طی مدت اندک بعد از انتصاب وی، تحولات زیادی در فضای عمومی شهر، مبلمان شهری و ... رخ داده که این روند با همکاری مردم تداوم خواهد یافت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.