قم/

پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین

پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از برگزاری پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از دوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
علی بیطرفان افزود: برگزاری این جشنواره هر دو سال یكبار به صورت سراسری با محوریت نماز و نیایش است كه امسال نیز پنجمین دوره آن از دوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری در استان قم برگزار می‌شود.
وی این جشنواره را در سه بخش رقابتی عكس، فیلم و فیلمنامه دانست و گفت: هنرمندان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را به دفتر دبیرخانه در استان قم ارسال كنند.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت تصریح كرد: شركت‌كنندگان آزاد و مستقل براى اینكه آثارشان به سرعت مورد بررسی قرار گیرد باید آثار خود را از طریق دفتر انجمن سینمای جوان در شهرستان محل سكونت خود و یا نزدیكترین دفتر انجمن سینمای جوان به دفتر دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.
وی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام در تمام بخش‌ها به روش اینترنتى انجام می‌شود و علاقه‌مندان به شركت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرسwww.yjc.ir مراجعه و با كسب آگاهی‌های لازم آثار خود را به دفتر دبیرخانه به آدرس قم، خیابان دورشهر(شهید فاطمى) نبش كوچه پنج، پلاك 95 ارسال كنند./س
برچسب ها: قم ، نماز ، نیایش ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.