آزمون انتخاب داوران کودک و نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امروز برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، پس از پایان فراخوان ثبت‌نام متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره بیست و ششم، بیش از 200 کودک و نوجوان اصفهانی در این مرحله ثبت نام کردند که با شرکت در آزمونی کتبی، اطلاعات عمومی سینمایی آن‌ها سنجیده می‌شود و برگزیدگان این بخش به مرحله مصاحبه حضوری که هفته اول شهریور ماه برگزار می‌شود راه می‌یایند و درصورت موفقیت در این مرحله جواز داوری در بخش بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را کسب می‌کنند.

 تفاوت انتخاب داوران کودک و نوجوان این دوره نسبت به دوره قبل، تفکیک مرحله انتخاب داوران کودک و نوجوان از یکدیگر و متفاوت بودن سئوالات هر کدام از گروه‌ها در مرحله آزمون و مصاحبه حضوری است.
سئوالات آزمون کتبی توسط کمیته انتخاب داوران کودک و نوجوان شامل فرزان معظم، غلامرضا آب آب، علی مفضلی و زاون قوکاسیان طراحی شده و در مرحله مصاحبه حضوری نیز کمیته انتخاب به علاوه یک روانشناس کودک با متقاضیان به مصاحبه می‌پردازند.
در جشنواره بیست و ششم بیش از 40 کودک و نوجوان اصفهانی به داوری آثار شرکت کننده در بخش مسابقه سینمای ایران می‌پردازند و از این تعداد 5 نفر که به زبان انگلیسی تسلط دارند به تیم داوری کودک و نوجوان بخش بین‌الملل اضافه می‌شوند.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود./م
برچسب ها: داوران ، جشنواره ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار