خوزستان/

خوزستان ظرفیت مدال آوری بیشتری در المپیک دارد

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان گفت: این استان با وجود استعدادهای فراوانی که دارد توانایی مدال آوری و افتخارآفرینی بیشتری در رقابت های المپیک دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛اسماعیل عامری گلستان در گفتگو با خبرنگار ان در خصوص تقدیر شایسته از نواب نصیر شلال دارنده مدال نقره المپیک لندن، اظهار کرد: خوزستان بدون شک ظرفیت و توان آن را دارد که در مسابقاتی همچون المپیک قهرمانانی نظیر نواب نصیر شلال و به مراتب بیشتر را داشته باشد اما نیاز به همت و تلاش دو چندان دارد.
عامری گلستان افزود: ما باید زمینه لازم برای توسعه ورزش در استان را طوری فراهم کنیم که این چنین افتخار آفرینی ها چندین برابر بیشتر و مهمتر از آن تداوم داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: انتظار می رود با زیر بناهایی که در ورزش استان ایجاد شده است بتوانیم در آینده نزدیک در رشته های کشتی، وزنه برداری و حتی دو و میدانی درخشان ظاهر شویم.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان عنوان کرد: بدون شک وجود قهرمانانی نظیر نواب نصیر شلال باعث می شود که جوانان ورزشکار ما سعی و تلاش خود را دو چندان کنند تا بتوانند روزی قهرمان شوند.

وی گفت: امروز ورزش خوزستان به قهرمانانی امثال نصیر شلالها که توانسته اند نام ایران و خوزستان را در آوردگاهی مثل المپیک سربلند کنند، افتخار می کند به همین دلیل ما باید آن طور که شایسته است قهرمانان خود را حفظ کنیم./س
 
برچسب ها: ظرفیت ، مدال ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.