نماينده وزارت بهداشت در مناطق زلزله‌زده:

دغدغه آب آشاميدني مردم زلزله زده مرتفع شده است/ شركت آب اعجاز كرد

نماينده وزارت بهداشت در مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي با بيان اينكه دغدغه مردم زلزله‌زده در خصوص آب اشاميدني حل شده است، گفت: شركت آب و فاضلاب روستايي در خصوص تامين آب آشاميدني مردم مناطق زلزله زده اعجاز كرده است.

محمدمهدي گويا رئيس مركز مديريت بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در گفتگو با خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به مناطق زلزله‌زده شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان گفت: اقدامات بسيار خوبي در حوزه بهداشت و درمان در مناطق آسيب‌ديده صورت گرفته است.

وي در ادامه با بيان اينكه يكي از دغدغه‌هاي اساسي مردم زلزله‌زده كه تامين آب آشاميدني بود مرتفع شده است، افزود: نصب تانكرهاي ثابت جهت تامين آب شرب مردم در مناطق زلزله‌زده يكي از كارهاي خوب و مهمي است كه از بروز بيماريهاي واگيردار در اين مناطق جلوگيري خواهد كرد.

نماينده وزارت بهداشت در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به نارسايي بهداشتي در منطقه اشاره كرد و گفت: مشكل نگراني حوزه بهداشت در كناطق زلزله‌زده هنوز مرتفع نشده كه بايد با همكاري وزارت بهداشت به اين مسائل رسيدگي شود.

وي در ادامه به مشكلات بهداشتي ناشي از مرگ احشام اشاره كرد و اظهار داشت: احشام بايد در مناطق روستايي با تدابير لازم از محل زندگي مردم دور نگه داشته شوند تا مشكل بهداشتي پيش نيايد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: گویا ، زلزله ، تبریز ، اهر ، شرکت آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار