شهرکرد /

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی مردم را به شركت در راهپیمایی روز قدس فراخواند

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای مردم را به شركت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد: در اطلاعیه 'سیدسعید زمانیان ' آمده است: آخرین جمعه ماه مبارك رمضان ازبركت های بی كرانه ماه خدا برای ملت اسلام است كه در آن طاعت الهی با برائت از تجاوزگران به سرزمین های اسلامی بار می نشیند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: چه تقوایی بالاتر از تقوای سیاسی و فرهنگی و بینش درست و به جا در حضور یافتن در بیداری اسلامی و برخاستن در مقابله با صهیونیسم قاتل انسان های مظلوم است، كه با تمام توان دربرابر تمامیّت انسان، دین، خداباوری و شرف خاكی بشر، قد علم كرده است .

این اطلاعیه می افزاید:'روز قدس، روز نتیجه گیری، دست یابی به دستاوردهای ارزشمند خدایی و روز رستاخیز سراسری زمین در مقابله با كفر، شرك و تجاوز و روز اسلام است.

نماینده شهركرد در این پیام تاكید كرد: روز قدس، روزغیرت مردمی است كه نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می كنند و روز تاكید بر فریاد خمینی كبیر(ره) است كه فرمود: ' اسرائیل بایستی از صفحه روزگار محو شود'.

زمانیان در این اطلاعیه می افزاید: روز قدس روز تجلی عظمت جهان اسلام و وحدت همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است و مسلمانان سرزمین بزرگ اسلامی به خوبی آگاهند كه چشم امید مردم فلسطین به كانون الهام بخش انقلاب اسلامی و ام القرای جهان اسلام یعنی جمهوری اسلامی دوخته شده است.

در این اطلاعیه نماینده شهركرد متذكر شده است: در آستانه سی و چهارمین سالگرد روز جهانی قدس، از آحاد مردم شریف، ولایتمدار و همیشه انتظار می رود تا بار دیگر همگام و همراه با آزادیخواهان جهان، حركت مذبوحانه اسراییل غاصب دراشغال بیت المقدس و سرزمین های اسلامی را با حضور در راهپیمایی عظیم و گسترده روز جهانی قدس محكوم كنند.

زمانیان در پایان این اطلاعیه افزوده است: مردم استان در لبیك به ندای رهبر كبیر انقلاب امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و برای اعلام انزجار از صهیونیست ها، در روز جمعه 27 مردادماه چون موجی خروشان در بستر خیابان ها جاری و با شعارهای كوبنده به یاری مردم مظلوم و آزاده فلسطین به پا خواسته و به دنیا اعلام می كنند تنها راه آزادی فلسطین، ادامه حركت انتفاضه تا از پای درآوردن صهیونیسم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.