بجنورد/

اجرای 10 پروژه عمرانی در دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: هم اکنون 10 پروژه عمرانی در سطح واحدهای دانشگاه پیام نور این استان در حال اجرا است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حمیدرضا طیبی‌نسب بعد از ظهر امروز در نخستین نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل؛ مجتمع اداری، ‌فرهنگی، ورزشی، آزمایشگاهی و ... است.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه‌ها را افزون بر 65 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: حدود نیمی از این اعتبار تاکنون برای اجرای این پروژه‌های دانشگاه پیام نور صرف شده است.

حجت‌الاسلام طیبی‌نسب پیش بینی کرد تا تعدادی از پروژه‌ها از جمله آزمایشگاه پیام نور مرکز خراسان شمالی و سالن ورزشی اسفراین تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی شمار دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی را حدود 18 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 37 عضو هیئت علمی نیز در دانشگاه پیام نور استخدام بوده که جذب 11 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور استان نیز اکنون در حال انجام بوده که مراحل آزمون و مصاحبه انجام شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی تصریح کرد: 700 نفر نیز به عنوان مدرس حق‌التدریس با دانشگاه پیام نور استان همکاری دارند.

وی تعداد واحدهای دانشگاه پیام نور استان را هشت واحد برشمرد و گفت: صرفاً در شهرهای گرمه و راز مشکلاتی در دانشگاه پیام نور وجود داشته که در حال بررسی و رفع آن هستیم.

به گفته حجت‌الاسلام طیبی‌نسب، حصار کشی دانشگاه پیام نور راز در دستور کار قرار گرفته تا با حصار کشی این واحد مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه بوده، مرتفع خواهد شد.

وی در بخش دیگری به اعتبارات پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود: اعتبارات پژوهشی این دانشگاه امسال یک میلیارد و 400 میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل، 400 میلیون ریال رشد داشته است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی توجه به پژوهش را از رویکردهای این دانشگاه عنوان کرد و گفت:‌ از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویان حمایت لازم را به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی برای مسابقات دانشجویی تکواندو پیام نور استان‌های کشور در بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام طیبی‌نسب با بیان اینکه این مسابقات از 28 شهریور همین ماه به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود 250 تکواندو کار در این مسابقات از واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور کشور شرکت کنند.

وی مکان برپایی این مسابقات را سالن ورزشی دانشگاه پیام نور بجنورد اعلام کرد و گفت:‌ تمام آمادگی‌ها برای برگزاری این مسابقات ورزشی در استان فراهم است./ج1

برچسب ها: بجنورد ، دانشگاه ، مصاحبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.