انوشيروان ارجمند:

راهبرد غلط "نيكان و بچه غول" را به وادي نابودي مي‌ كشاند

راهبرد غلط حتي با وجود گروه توانايي متشكل از عليرضا خمسه، رامبد جوان و چند بازيگر ديگر "نيكان و بچه غول" به وادي نابودي مي كشاند.

انوشيروان ارجمند بازيگر سينما در خصوص همكاريش با عوامل پروژه "نيكان و بچه غول" به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: بدون شك نوشته هايي در ايران رايج است كه تفاوت كاري آن با آنچه را كه در نوشتار آمده متفاوت است.
وي افزود: بخت با من يار بود كه با رامبد جوان، عليرضا خمسه، شقايق فراهاني، صالح آقاميرزايي و ويشكا آسايش كه شايد اين دهمين كار من با وي است همبازي شوم.
ارجمند تصريح كرد: اين گروه مي‌تواند هر كاري را قوت بخشد و به عكس آن اگر راهبردي غلط در آن نمودار گردد همه را به وادي نابودي مي‌كشاند تا آنجا كه شهرت دانش و داشته هايشان را زير سوال رود.
وي اظهار داشت: نيكان و بچه غول اولين كاري است كه شخصيت هاي سناريو با انيميشن تلفيق مي شوند و قدرت جذب اين فيلم به قدري است كه مي‌تواند از كودك 3 ساله تا پيرمرد 100 ساله را دربرگيرد.
وي در خصوص كارگرداني اين فيلم گفت: رحمان رضايي گرچه مريض بود و ناراحتي هاي بيشماري داشت ولي تمام تلاشش را در جهت هر چه بهتر شدن فيلم به كار گرفت.
وي ادامه داد: حبيب و شادي اللهياري در تبلور و تجلي اين كار سهم بسزايي داشتند چرا كه تهيه و توليد پروژه برعهده آنها بود و همچنين بنياد سينما فارابي كه به تصويب آن همت گشود.
ارجمند بيان كرد: بديهي است كه سينماي ايران بدون حمايت بخشي از دولت كاري موفق و در خور توليد كند.
وي خاطرنشان كرد: به تمامي مخاطبانم سلام عرض مي‌كنم و نگاههاي پرمهرشان را ارج مي‌نهم و اگر به ديدن اين فيلم نائل شدن بدانند دوستي دارند كه خود را مديون نگاهشان مي‌دارد./ي2

برچسب ها: ارجمند ، نیکان ، بچه غول ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار