ذاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

اظهارات نوري بيانگر سردرگمي و بي‌برنامگي جريان اصلاحات در انتخابات آتي است

عضو حزب اعتماد ملي اظهارات عبدالله نوري را بيانگر سر‌درگمي و بي‌برنامگي جريان اصلاحات براي انتخابات آتي رياست جمهوري دانست و گفت: نوري به جاي تند‌روي در طيف اصلاحات بايد به فکر برنامه‌محوري باشد.

حجت‌الاسلام محمد باقر ذاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات عبدالله نوري، پيرامون انتقاد از تعلل اصلاح‌طلبان براي معرفي فردي به عنوان کانديداي رياست جمهوري آتي گفت: بايد ديد عبدالله نوري چه کسي را به عنوان کانديدا رياست جمهوري از سوي خود معرفي مي‌کند، اگرچه هر فردي باشد به اعتبار اينکه وي آن را معرفي کرده برايش مشکل پيش خواهد آمد.

وي تصريح کرد: اظهارات عبدالله نوري نشان از بي‌برنامگي و سر‌د‌رگمي جريان اصلاحات و حرفي براي گفتن نداشتن در انتخابات پيش رو بوده است.

ذاکري با بيان اينکه اظهارات نوري جايگاه رياست جمهوري را تنزل مي‌دهد، افزود: رئيس جمهور آتي بايد داراي برنامه در سطح داخلي و خارجي بوده و پايبند به قانون اساسي باشد و عبدالله نوري نيز به جاي تند روي در طيف اصلاحات بايد به فکر برنامه محوري باشد.

عضو حزب اعتماد خاطرنشان کرد: کانديدايي که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارد بايد خط مشي خود را مشخص و برنامه‌هاي خود را به روشني اعلام کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار